Er mag wel meer niet maar framenummers zelf slaan zou te makkelijk zijn natuurlijk. Dan is je frame zo omgekat of gekopieerd. Dus al zou je ze zelf slaan bij een controle val je door de mand. Wat je nu zou kunnen doen is het erop wagen en gewoon gaan rijden want een geldig kenteken heb je in principe wel alleen je nummers zijn weg als ik het goed begrijp.Framenummers mogen ze allen slaan bij het RDW, dus niet bij garages en al helemaal niet zelf
Ben 1x aangehouden voor politie controle, toen hebben ze mn framenummer gecheckt. Dus liefst heb ik deze wel. T probleem is niet alleen dat het blok officieel er niet onder hoort, maar t is ook nog eens een 70cc mhr volledig getuned met alles erop en eraan. Dus naar rdw gaan is sowieso geen optieEr mag wel meer niet maar framenummers zelf slaan zou te makkelijk zijn natuurlijk. Dan is je frame zo omgekat of gekopieerd. Dus al zou je ze zelf slaan bij een controle val je door de mand. Wat je nu zou kunnen doen is het erop wagen en gewoon gaan rijden want een geldig kenteken heb je in principe wel alleen je nummers zijn weg als ik het goed begrijp.
Ben in al die 17 jaren dat ik scooterrijd nog nooit op frame nummer gecontroleerd. Maar als er eens wat gebeurt ben je wel nat natuurlijk.
Dan lijkt het mij dat je als volgende optie dit kenteken laat vernietigen, vervolgens bouw je een scooter opdie aan alle eisen voldoet en een blok met een aankoopfactuur met de bloknummers erop en dan het spul opnieuw laten keuren.
Volgens mij had Joey Schaar er een tijdje geleden een filmpje over gemaakt over nummers in je frame laten slaan
De flinstone vespa aflevering 16 zou je ff moeten opzoeken
Dan word het toch een standaard blok kopen en dan laten keuren en vervolgens de MHR eronder. Lijkt mij aardig wat geld en moeite voor iets waar je toch problemen mee krijgt als je gepakt word. Kwijt ben je hem dan toch wel dus kan een frame zonder nummers ook wel bij. Of gewoon wegplanken, beetje MHR rij je de bromsnor wel mee kwijt hoor als je beetje kan rijdenMogen is heel wat anders dan kunnen. Er zal toch vast wel
Ben 1x aangehouden voor politie controle, toen hebben ze mn framenummer gecheckt. Dus liefst heb ik deze wel. T probleem is niet alleen dat het blok officieel er niet onder hoort, maar t is ook nog eens een 70cc mhr volledig getuned met alles erop en eraan. Dus naar rdw gaan is sowieso geen optie
Jep gewoon helemaal foetsie, wss weggegaan door t stralenIs het framenummer absoluut weg? Je zou met verfafbijt nog kunnen proberen. Schuren moet je zowiezo niet doen..
Als ik me goed herinner was dit een hele andere situatie.Volgens mij had Joey Schaar er een tijdje geleden een filmpje over gemaakt over nummers in je frame laten slaan
De flinstone vespa aflevering 16 zou je ff moeten opzoeken
Wat je nu zou kunnen doen is het erop wagen en gewoon gaan rijden want een geldig kenteken heb je in principe wel alleen je nummers zijn weg als ik het goed begrijp.
Niet echt een goed advies waar je, hoop ik, niet volledig achter staat....Kwijt ben je hem dan toch wel dus kan een frame zonder nummers ook wel bij. Of gewoon wegplanken, beetje MHR rij je de bromsnor wel mee kwijt hoor als je beetje kan rijden
Ik had een piaggio met een kleine 3 op de kentekenplaat, betekende dat die al aardig wat keren gestolen was.
Snap de hele discussie niet over de kentekenplaat.
Zie toch duidelijk in antwoord 11, 12 en 13 een discussie ontstaan, waar jijzelf deel aanneemt, over de kentekenplaat.De discussie gaat ook helemaal niet over de kentekenplaat!?
Zo deed ik dat vroeger wel, niet heel slim ik weet het. Maargoed op 17 jarige leeftijd al je bijbaan centen en tijd in je scooter gestoken dan laat ik me niet zomaar oppakken maargoed dat was vroeger.Niet echt een goed advies waar je, hoop ik, niet volledig achter staat....