fouten politie

Rud '86

Steelo Runner
Kheb dus net een boete binnengekregen voor verkeerd parkeren (auto)
plaats delict: Kerkrade -> Zuid Limburg. Zaterdag 23 Juli. 17:28

Dit kan ik zelf nooit geweest zijn want ik woon in Tilburg en moet om 18:00 zelf beginnen met werken.
Auto leen ik ook aan niemand uit.

Kan t een typfoutje zijn van de parkeerwachter ofzo?
Hoe los ik dit op?
kan niet zomaar een bezwaarschrift schrijve en t zo uitlegge, want ben nog niet "rijbevoegd:+ "
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Als ie op jou naam staat, zeg je dat het je auto niet kan zijn, omdat je nog geen rijbewijs hebt. Maak er maar van dat je je auto gekocht hebt voor op te knappe of iets in die richting.

Wat ook kan is dreigen met een rechtzaak, meestal zijn die duurder dan de boete is.
Door bezuinigingen duwen ze de zaak meestal wel in de "doofpot":)
 
Rud '86 said:
Kheb dus net een boete binnengekregen voor verkeerd parkeren (auto)
plaats delict: Kerkrade -> Zuid Limburd. Zaterdag 23 Juli. 17:28

Dit kan ik zelf nooit geweest zijn want ik woon in Tilburg en moet om 18:00 zelf beginnen met werken.
Auto leen ik ook aan niemand uit.

Kan t een typfoutje zijn van de parkeerwachter ofzo?
Hoe los ik dit op?
kan niet zomaar een bezwaarschrift schrijve en t zo uitlegge, want ben nog niet "rijbevoegd:+ "

verkeerde forum plaats even in regelgeving en wetten
 
XtremeNRG said:
Als ie op jou naam staat, zeg je dat het je auto niet kan zijn, omdat je nog geen rijbewijs hebt. Maak er maar van dat je je auto gekocht hebt voor op te knappe of iets in die richting.

Wat ook kan is dreigen met een rechtzaak, meestal zijn die duurder dan de boete is.
Door bezuinigingen duwen ze de zaak meestal wel in de "doofpot":)


Auto staat op mijn broers naam
Echter rijd hij er niet in. Andere boetes die ik wel gemaakt heb, betaal ik wel meteen. Dus als ik nu zeg dat er niet in die auto gereden wordt, omdat ik bv geen rijbewijs heb. Dan hale ze een foto van vorige maand tevoorschijn waar ik bv ben geflitst?
 
Dit soort dingen gebeuren heel vaak... Hier hadden ook al een aantal mensen boetes moeten betalen die ze niet gereden hadden in plekken waar ze nog nooit geweest zijn.. Worden gewoon fouten gemaakt door de politie, probleem is alleen om te bewijzen dat het niet zo is...
 
Tsja, hoe bewijs je zo iets?
of hoe kunnen hun bewijzen dat ik t wel was?
Hun woord staat toch boven de mijne? omdat hun ambtenaar ofzo zijn?

Das toch hetzelfde als ik bv door rood rijd, en een agent houd mij aan.
En ik blijf volhouden dat t oranje was. Dan krijg ik tog ook die boete?
 
Zo als ik al eerder zei, dreig met een rechtzaak.

Ik had daarmee 1x boete voor zonder helm rijden mee teruggekregen
en heb er 1x een boete op rollenbank mee teruggekregen:):)

Betaal de boete's gewoon, als je zaak word "geseponeerd"(hoe he het ook schrijft:|) word je bedrag teruggestort. Maar dat kan wel maanden duren, van boete tot teruggifte geld.
 
de auto is inprincipe van je broer.

dus als hij om die tijd op zijn werk was kan hij daarmee bewijsen dat hij het niet was




klopt de kleur type ed. wel?

zoja : kut
zonee : ongeldige boete


maar bewijs je moet door getuigen bewijsen dat je daar niet was
kassabon van rond die tijd ofzo
parkeerkaartje
vrienden
werk / baas
 
Nee me broer was niet werke of nix. En kleur etc staat er niet bij, alleen kenteken.
zelfs niet type auto ofzo. Die staat wel op de parkeerboete, maar die heb ik nie gehad he
 
Rud '86 said:
Nee me broer was niet werke of nix. En kleur etc staat er niet bij, alleen kenteken.
zelfs niet type auto ofzo. Die staat wel op de parkeerboete, maar die heb ik nie gehad he
Zou je die niet op kunnen vragen dan?

Persoonlijk zou ik in zo'n geval gewoon mijn broer even naar het buro laten gaan.. of laten bellen.. Gewoon even daar navragen wat hij hier nou precies aan moet doen. Niet zeggen natuurlijk dat jij er in gereden zou hebben..
 
moet je kijken of je kenteken wel kloppen enzo en of je niet kan opvragen voor foto meschien die ze gemaakt hebben doen parkeerw8 ook wel eens en anders gewoon betalen maar he
 
Je broer even naar het bureau sturen met de bon en laten aangeven dat dit nooit juist kan zijn omdat hij op dat tijdstip op plek [vul in] was, met de auto.
Dan de details van de bekeuring opvragen (kleur ed)
 
Back
Top