This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Foto's en Filmpjes Meeting oisterwijk

Originally posted by aprillia sr2000
kerel je moet je bekken houden, je weet heel niet hoe het verhaal si gegaan dus mond dicht !

prrrt met zo'n ding om je been kruip je niet op een scoot :|

Ow, dus dat was het.
Ik stond langs de kant te kijken, komen er plotseling 3 negers voorbij die een scooter optilden.
Eerste gedachte: jatten ze dat ding nou 8P.

En toen zag ik dat achterwiel helemaal scheef hangen en had ik echt zoiets van: mwahhh, dat verklaart eea .

Hoe zat het trouwens met de startlichten? Wanneer mocht je nou wegrijden?

Zie op een aantal filmpjes namelijk dat mensen wegrijden als het licht op groen springt en andere gaan pas weer weg als het groene licht uit gaat :?

Originally posted by aprillia sr2000
je weet de situatie niet en is al heel wat keren goed gegaan en het hele verhaal vertel ik hier nbiet, magoed, nu weer ontopic!

gast het is leuk dat je het voor je vrienden op neemt. maar je moet niet gaan zeggen dat mensen hun bek erover moeten houden. we hebben zojuist met ze alle de film gekeken die door XZ-Tuning is gemaakt. (+-2uur) en daar staat het ongeluk ook op.
het is duidelijk te zien dat hij veel te hard aan komt rijden en gewoon dik uit de bocht vliegt.
hij reed gewoon recht door waar een bocht was....