- Foto van jezelf Topic -

Status
Not open for further replies.
Ik weet ook niet presies hoeveel pillen hij heeft genomen.. mn moeder zij 1tje.. en ik denk dat er wel onderzoek naar is gedaan...

maar ik probeer alleen te zeggen dat het zo zonde is.. om ze te eindigen.. en het zal wel water vergiftiging of uitdroging zijn geweest.. want hij is gaan slapen.. en daarna gewoon nooit meer wakker geworden..

Maja begin der gewoon niet aan.. het is echt kk zooi..

1pilletje lijkt me weining.. Een vriend van me slikt er 9 op een avond en die is nog spring levend.. Voorlopig dan :X
 
Ja maja.. het kan 999999 x goed gaan.. en 1x fout..

maar goed.. dit wordt meer een drugs topic dan een foto topic.. dus on topic maar weer:D
 
Zo heb ik er afgelopen weekend ook eentje naar buiten kunnen slepen... :X
Kwam niet door pillen, maar door ketamine.

[ir]http://www.crp-shop.nl/hangendlauw/albums/25%20november%202006%20-%20Pure%20Digital%20Magic/SH101656_%28Large%29.JPG[/ir]

(de "vlekjes" komen door het feit dat er een algemene regel is in dat jongerencentrum... "Slapen op eigen risico". En nee, daar had ik niets mee te maken.:))
 
Hier maar weer eens een foto'tje van mij, kreeg hem van Teunios, vast een keer in een flauwe bui.. In ieder geval niet onder invloed van pillen :)

2akaays.jpg



Bart
 
Teunios :X, altijd met die discussies over zijn velgen die het allerwitste waren :p

Krijg nog 15 euro van een sr voorkap van die knaap.
 
Was dat niet die knaap die zn SR van AC naar LC had 'omgebouwd' en er elke keer een harde van kreeg als ie dat verhaal vertelde?
 
omg, ik heb hem nog soort van gemeet @ Lelystad.

'heey vass, ik ben teunios van het forum, je weet wel'
'goh ja' *loopt weg*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top