Björn`
Yes, mother?
als je iemand die er uit ziet als mij raar vind ben jij nog nooit bij een egt dub feest geweest ofwel
1. Dub ≠ dubstep.
2. Ragstep ≠ dubstep.
3. ....
4. Jij dus ook niet. nofi
als je iemand die er uit ziet als mij raar vind ben jij nog nooit bij een egt dub feest geweest ofwel
1. Dub ≠ dubstep.
2. Ragstep ≠ dubstep.
3. ....
4. Jij dus ook niet. nofi
I totally agree with Bjorn. En trouwens ''vroeger'' kwamen er niet allemaal emopussy's naar die feesten in tegenstelling tot nu.
Is niets raars aan, je ziet er uit als een zwerverals je iemand die er uit ziet als mij raar vind ben jij nog nooit bij een egt dub feest geweest ofwel
I totally agree with Bjorn. En trouwens ''vroeger'' kwamen er niet allemaal emopussy's naar die feesten in tegenstelling tot nu.
Haha, sorry, maar dat is echt ragstep van de bovenste plank.
YouTube - Loefah - Horror Show
^dubstep
Edit: Begrijp me niet verkeerd, tot op 2/3 jaar geleden ging ik ook naar die feestjes, maar toen was 1 in de 5 tracks klappen.
Toen was een banger nog speciaal, kwam je even uit je element en ontstond er een pit; nu is 't alleen maar hard, krijgt iedere track 10 pull-ups en doet 't me vrij weinig.
't Mooiste is dat wanneer je een gemiddelde YT dubstep track aanzet er altijd wel een discussie gaande is over hoe 't 'vroeger' beter was, blabla. :+
Zelfde met hiphop.
Ieder z'n ding, maar ik noem 't iig geen dubstep meer.
Toen jij hier tof kwam doen over dubstep was het ook allang played out hoor. Ga nu niet doen of je het wiel hebt uitgevonden :7
Mwah, ik noem 't qualiteit. Ik kan ook nog kippenvel krijgen als ik Coki - Spongebob hoor.
Maar er is teveel van 't zelfde nu; gooi er een wobble in met zo vies mogelijke sounds en done.
Ik ging ook naar breakcore feestjes trouwens.