Foto van jezelf Topic #16

Status
Not open for further replies.
Haha, sorry, maar dat is echt ragstep van de bovenste plank.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=BMghwdG6SOE"]YouTube - Loefah - Horror Show[/ame]
^dubstep

Edit: Begrijp me niet verkeerd, tot op 2/3 jaar geleden ging ik ook naar die feestjes, maar toen was 1 in de 5 tracks klappen.
Toen was een banger nog speciaal, kwam je even uit je element en ontstond er een pit; nu is 't alleen maar hard, krijgt iedere track 10 pull-ups en doet 't me vrij weinig.

Last edited:
I totally agree with Bjorn. En trouwens ''vroeger'' kwamen er niet allemaal emopussy's naar die feesten in tegenstelling tot nu.

I totally agree with Bjorn. En trouwens ''vroeger'' kwamen er niet allemaal emopussy's naar die feesten in tegenstelling tot nu.

Toen jij hier tof kwam doen over dubstep was het ook allang played out hoor. Ga nu niet doen of je het wiel hebt uitgevonden :7

Haha, sorry, maar dat is echt ragstep van de bovenste plank.
YouTube - Loefah - Horror Show
^dubstep

Edit: Begrijp me niet verkeerd, tot op 2/3 jaar geleden ging ik ook naar die feestjes, maar toen was 1 in de 5 tracks klappen.
Toen was een banger nog speciaal, kwam je even uit je element en ontstond er een pit; nu is 't alleen maar hard, krijgt iedere track 10 pull-ups en doet 't me vrij weinig.

laat we het hier op houden, de feesten en tracks van tegenwoordig zijn niet meer de feesten/tracks van vroegaahhh
maar dat zeg ik wss ook over 5 jaar (:
tijden veranderen en iedereen onthoud de tijd dat zij het het beste naar hun zin heben gehad

en ja borgore en tomba moeten hier in mee gaan of ze kunnen weer gaan vakenvullen

't Mooiste is dat wanneer je een gemiddelde YT dubstep track aanzet er altijd wel een discussie gaande is over hoe 't 'vroeger' beter was, blabla. :+
Zelfde met hiphop.
Ieder z'n ding, maar ik noem 't iig geen dubstep meer.

Edit; bs, Loefah draait ook nogsteeds toch?
Je hebt gewoon verschillende richtingen gekregen, dus je kan ondertussen ook meer housey als Joy Orbison/Ramadanman, techy als Martyn/2562 of, zoals zelfs op de radio, James Blake's emodub(?) draaien. ;)
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=0Ux9Bl6pdwE"]YouTube - Oneman (Rinse FM) @ Stealth Vs Rescued ('Sicko Cell')[/ame]

Last edited:
't Mooiste is dat wanneer je een gemiddelde YT dubstep track aanzet er altijd wel een discussie gaande is over hoe 't 'vroeger' beter was, blabla. :+
Zelfde met hiphop.
Ieder z'n ding, maar ik noem 't iig geen dubstep meer.

leeftijds verschil denk ik?:P

Toen jij hier tof kwam doen over dubstep was het ook allang played out hoor. Ga nu niet doen of je het wiel hebt uitgevonden :7

Ja dit soort reacties kan je altijd verwachten :). Ten eerste dat doe ik ook niet waarom zou ik en ten tweede k luister t wel iets langer dan n jaartje plus ik heb t gewoon over dat de feesten en met name de mensen die op zulke feesten komen gewoon zijn veranderd. Dat is iets wat ik zelf heb ondervonden in de tijd dat ik er nog wel heen ging.

Last edited:
Mwah, ik noem 't qualiteit. Ik kan ook nog kippenvel krijgen als ik Coki - Spongebob hoor.
Maar er is teveel van 't zelfde nu; gooi er een wobble in met zo vies mogelijke sounds en done.
Ik ging ook naar breakcore feestjes trouwens. ;)

f25b6a6fa9dbebfffec0907097e0b6cc.jpg

Toffe foto zo met die weerspiegeling @ vizier:W Stuur had alleen iets meer in t plaatje moeten staan:#

Mwah, ik noem 't qualiteit. Ik kan ook nog kippenvel krijgen als ik Coki - Spongebob hoor.
Maar er is teveel van 't zelfde nu; gooi er een wobble in met zo vies mogelijke sounds en done.
Ik ging ook naar breakcore feestjes trouwens. ;)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=7xr6uR3pLi8"]YouTube - Benga 'Baltimore Clap'[/ame]

Ik wil altijd de funky apparte dub! Lekker swingeeeeeeeeeeeeeeeee

Status
Not open for further replies.
Back