Foto van jezelf Topic #16

Status
Not open for further replies.
14038.jpg

12 uur werken met wat? Stratenmaker of met je luie reet achter een pc zitten ''werken'' maar de helft van de tijd op het forum zitten is een heel groot verschil ;)

En je mag wel eens onder de zonnebank :P

Hap:

eerst van 5:00 tot 13:00 @ de bakker en daarna in de keuken bij een restaurant van 14:00 tot 18:00 en om 19:30 had ik uitvoering. Sowieso is hij bij de bakker gewoon zwaar, die warme ovens slopen je en daarna snel douchen en nog eens ergens anders in de keuken 4 uur maken zonder pauze is eigenlijk te veel van het goede voor mij.
Ik had het wel een beetje gehad en was tering moe, vandaar dat ik zo bleek zie;)

Hap:

eerst van 5:00 tot 13:00 @ de bakker en daarna in de keuken bij een restaurant van 14:00 tot 18:00 en om 19:30 had ik uitvoering. Sowieso is hij bij de bakker gewoon zwaar, die warme ovens slopen je en daarna snel douchen en nog eens ergens anders in de keuken 4 uur maken zonder pauze is eigenlijk te veel van het goede voor mij.
Ik had het wel een beetje gehad en was tering moe, vandaar dat ik zo bleek zie;)

en het blowen dan? :O

Als je hard moet werken heb je iets fout gedaan :P

j/k, werk ook regelmatig de klok rond, maar dat is gelukkig "niksdoen achter de computer" voor een niet geinformeerde buitenstaander...

Ben zelf systeem beheerder.. Maar als ik bezig ben vergeet ik vaak de pauzes. En m'n maag herinnerd me er elke keer weer aan

hihi, 4 uur zonder pauze nu al te lang vinden. Dat wordt nog wat als je zometeen ouder bent.

gaat niet om die 4 uur achter elkaar werken, maar ik begin dan wel mijn benen te voelen na 2/2,5 uur. Dus heel even zitten zou ik dan erg op prijs stellen.

Hehe, erg herkenbaar! Hier is het het zelfde. Rond een uur of 2 begin me maag voor t eerst geluiden te maken.
Weet je dat t tijd voor een happie ie:+

Als je hard moet werken heb je iets fout gedaan :P

j/k, werk ook regelmatig de klok rond, maar dat is gelukkig "niksdoen achter de computer" voor een niet geinformeerde buitenstaander...

Ik draai nu ook regelmatig 12 uurs diensten, dan ben je aan het einde van de week echt kapot, alleen maar slapen werken. Maar moet me niet voorstellen dat ik dezelfde uren als project manager had moeten draaien. Dit bevalt mij persoonlijk echt veel beter. Fysiek moe, en mentaal moe zijn idd heel verschillende dingen. Maar wat hierboven gezegd word, over dat een chauffeur mentaal moe word.... Is gewoon van A naar B rijden toch? :P

Status
Not open for further replies.
Back