Foto van jezelf Topic #16

Status
Not open for further replies.
ik ga naar dubstep/drum n bass feesten, daar mag het :P
en als je een bekende dubstep dj als vriend hebt word het altijd soieso al wat makelijker :D:D

als je iemand die er uit ziet als mij raar vind ben jij nog nooit bij een egt dub feest geweest ofwel

Jawel zoveel vooral PRSPCT (XL) alleen anderhalf jaar geleden voor 't laatst in WATT maar ik vind t gewoon gaar geworden en de mensen ook ja.

Jawel zoveel vooral PRSPCT (XL) alleen anderhalf jaar geleden voor 't laatst in WATT maar ik vind t gewoon gaar geworden en de mensen ook ja.

en tja jamer dat je niet uit kan gaan omdat de mensen je niet aan staan

mensen respecteeren voor wie ze zijn is er tegenwoordig niet meer bij natuurlijk

Ja sommige mensen blijven in fases hangen ik iig niet :) Dus het is niet mijn volk wat er naar Watt kwam. Geen idee hoe t in Catwalk is. Maar de groep die altijd naar Watt ging die ik goed ken komen dr ook dus heb wel n idee.

catwalk is ook redelijk alternatief geworden

maar ga liever met de alternatieve mensen om, die slaan er niet op los als je ze per ongeluk aantikt of ze verkeerd aankijkt

bij prspct/buurtsuper/subway enzo is er zo goed als nooit drama
altijd gezelligheid

Daar ben ik het wel mee eens, af en toe is de vriendelijkheid ver te zoeken in de clubs (amsterdam)

utrecht trouwens nooooit gezeik, ander volk;)

Ik ben tegenwoordig ook wel sneller op mn tenen getrapt, als een of andere dude lomp tegen je aan loopt geef ik hem wel ff een duw terug

Status
Not open for further replies.
Back