B bas1980 RsB member 10 June 2010 #322 Martyn said: vecht je al k1 wedstrijden? je hebt nou niet echt de bouw voor een vechter Click to expand... Al heel lang man! Heb alleen 2,5 jaar moeten stoppen omdat mn pols steeds scheurt|( Nu ook weer een klein scheurtje in....maar ga nu door:love:
Martyn said: vecht je al k1 wedstrijden? je hebt nou niet echt de bouw voor een vechter Click to expand... Al heel lang man! Heb alleen 2,5 jaar moeten stoppen omdat mn pols steeds scheurt|( Nu ook weer een klein scheurtje in....maar ga nu door:love:
5 543543543 Well-Known Member 10 June 2010 #323 Lawrens said: Ten eerste; Gefeliciteerd:* Ten tweede; Haha, zegt me niets, in welke kroeg was dat? Click to expand... Thnx En dat was op Obsession. Vriend van een vriend van een vriend van mij zeg maar, haha. Fox_gek said: Rick mag ik een stuk van je taart, heb honger Click to expand... Kom maar haluuuuuu :* PvdH said: Mooi.. Bas ff IPadres publiceren.. dan vinden we m wel SF K1 meeting.. ik zet in op Tenbrey Click to expand... +1
Lawrens said: Ten eerste; Gefeliciteerd:* Ten tweede; Haha, zegt me niets, in welke kroeg was dat? Click to expand... Thnx En dat was op Obsession. Vriend van een vriend van een vriend van mij zeg maar, haha. Fox_gek said: Rick mag ik een stuk van je taart, heb honger Click to expand... Kom maar haluuuuuu :* PvdH said: Mooi.. Bas ff IPadres publiceren.. dan vinden we m wel SF K1 meeting.. ik zet in op Tenbrey Click to expand... +1
S Sandor ****** 10 June 2010 #324 tenbrey said: WEEER ZN DOMME opmerking breed<] Ik vind het woord "breed" zo 9||6 Ben aardig wat massa kwijt nu in mijn k1 wedstrijd voorbereidingen. Click to expand... Nou sorry hoor dat ik al die benamingen niet ken. Hoe wil jij dan genoemd worden? :+
tenbrey said: WEEER ZN DOMME opmerking breed<] Ik vind het woord "breed" zo 9||6 Ben aardig wat massa kwijt nu in mijn k1 wedstrijd voorbereidingen. Click to expand... Nou sorry hoor dat ik al die benamingen niet ken. Hoe wil jij dan genoemd worden? :+
Fox_gek Pilsje erbij? 10 June 2010 #326 Rickaaa said: Kom maar haluuuuuu :* Click to expand... No man, Kersie is enge buurt toch :+
Fox_gek Pilsje erbij? 10 June 2010 #328 Ah oke, als je zaterdag avond nog wat over hebt kom ik wel langs, na Defqon :+
B bas1980 RsB member 10 June 2010 #334 Maykel said: Pas je nog wel in die nazieskelter van je?, beest :# Click to expand... Hahaha alles goed?
Maykel said: Pas je nog wel in die nazieskelter van je?, beest :# Click to expand... Hahaha alles goed?
I Ilonka Well-Known Member 11 June 2010 #335 tenbrey said: HAHAHAHHA heerlijk zo...en btw focked up warm zaterdag! Ik doe het ook niet zo snel...maar is zeker echt lekker, helemaal als je lekker los gaat tering zweet in een shirt, dat is lekker8) Click to expand... Ik zeg gewoon uittrekken dat shirt hoor +ralf+
tenbrey said: HAHAHAHHA heerlijk zo...en btw focked up warm zaterdag! Ik doe het ook niet zo snel...maar is zeker echt lekker, helemaal als je lekker los gaat tering zweet in een shirt, dat is lekker8) Click to expand... Ik zeg gewoon uittrekken dat shirt hoor +ralf+
I Ilonka Well-Known Member 11 June 2010 #338 Zou zomaar kunnen dat hij dat wil zeggen, het komt er alleen een beetje apart uit
big-t EPC 11 June 2010 #340 Ilonka said: Ik zeg gewoon uittrekken dat shirt hoor +ralf+ Click to expand... Dat zeggen wij ook bij vrouwen, UIT DAT BOVENSTE
Ilonka said: Ik zeg gewoon uittrekken dat shirt hoor +ralf+ Click to expand... Dat zeggen wij ook bij vrouwen, UIT DAT BOVENSTE