5 543543543 Well-Known Member 6 March 2010 #522 Haha inderdaad, zeker als er zon lijer in de klas een foto van je gaat zitten maken
K KaleKarel Well-Known Member 7 March 2010 #525 Lol @ Machiel. Ik heb alleen geen stoere scooterfoto's. Wel een stoere stoepkrijt foto+ralf+ Last edited: 8 March 2010
Martin. .. 7 March 2010 #527 Mensen verzinnen ook de vreemdste nicknames voor hun edele delen tegenwoordig.
K KaleKarel Well-Known Member 7 March 2010 #528 :+ Dat was een kwestie van tijd, die opmerking. Maar euh ja nee, Sjaak, Henk en dat soort namen waren al bezet en Karel alleen was niet apart genoeg.:W Dit bekt toch wel lekker, 'KaleKarel'?
:+ Dat was een kwestie van tijd, die opmerking. Maar euh ja nee, Sjaak, Henk en dat soort namen waren al bezet en Karel alleen was niet apart genoeg.:W Dit bekt toch wel lekker, 'KaleKarel'?
K KaleKarel Well-Known Member 7 March 2010 #533 Of is Oscar bij jullie een ander woord voor :L? Waarom zou je een kut Karel noemen, ik wil niet weten hoe het er bij jou tussen de lakens aan toe gaat. :+ Maarja.. foto's?
Of is Oscar bij jullie een ander woord voor :L? Waarom zou je een kut Karel noemen, ik wil niet weten hoe het er bij jou tussen de lakens aan toe gaat. :+ Maarja.. foto's?
Tinus_070 Haagse Koning* 7 March 2010 #534 KaleKarel said: Of is Oscar bij jullie een ander woord voor :L? Waarom zou je een kut Karel noemen, ik wil niet weten hoe het er bij jou tussen de lakens aan toe gaat. :+ Maarja.. foto's? Click to expand... Dat je die opmerkingen nog serieus neemt joh.
KaleKarel said: Of is Oscar bij jullie een ander woord voor :L? Waarom zou je een kut Karel noemen, ik wil niet weten hoe het er bij jou tussen de lakens aan toe gaat. :+ Maarja.. foto's? Click to expand... Dat je die opmerkingen nog serieus neemt joh.
Vincent-Aerox Scooterloos 7 March 2010 #536 Oscar. said: Goeie foto man:+ Shirt achter je riem kan trouwens echt niet meer Click to expand... Shirt zat eerst helemaal bij m'n broek in 8P Wieger said: Zenuwachtig bij een spreekbeurt ga je frommelen he Click to expand... Was niet zenuwachtig :+ Rickaaa said: Haha inderdaad, zeker als er zon lijer in de klas een foto van je gaat zitten maken Click to expand... Tja, van je vrienden moet je het hebben he? Anne said: Links is voor mij dan die gast in die gestreepte trui Click to expand... Dan was het niet echt een duidelijke foto geweest he
Oscar. said: Goeie foto man:+ Shirt achter je riem kan trouwens echt niet meer Click to expand... Shirt zat eerst helemaal bij m'n broek in 8P Wieger said: Zenuwachtig bij een spreekbeurt ga je frommelen he Click to expand... Was niet zenuwachtig :+ Rickaaa said: Haha inderdaad, zeker als er zon lijer in de klas een foto van je gaat zitten maken Click to expand... Tja, van je vrienden moet je het hebben he? Anne said: Links is voor mij dan die gast in die gestreepte trui Click to expand... Dan was het niet echt een duidelijke foto geweest he
Oscar. Captain Slow! 7 March 2010 #537 KaleKarel said: Of is Oscar bij jullie een ander woord voor :L? Waarom zou je een kut Karel noemen, ik wil niet weten hoe het er bij jou tussen de lakens aan toe gaat. :+ Maarja.. foto's? Click to expand... Just kidding:*
KaleKarel said: Of is Oscar bij jullie een ander woord voor :L? Waarom zou je een kut Karel noemen, ik wil niet weten hoe het er bij jou tussen de lakens aan toe gaat. :+ Maarja.. foto's? Click to expand... Just kidding:*
Pruttelbakje Fruttelkutje 7 March 2010 #538 DJDelcone said: Mijn speeltjes(H) Click to expand... Mooi spul:~ Dat mengpaneel moet hier ook staan over een maand of 2:W
DJDelcone said: Mijn speeltjes(H) Click to expand... Mooi spul:~ Dat mengpaneel moet hier ook staan over een maand of 2:W
5 543543543 Well-Known Member 7 March 2010 #539 [ir]http://i45.tinypic.com/24zkg10.jpg[/ir] Moaarr bier