Dirk. Well-Known Member 5 March 2010 #501 Pikeheat said: Moest je niet deze foto posten machiel: :* Click to expand... ! Hoop voor je dat je hier HEEL veel geld voor hebt gekregen zeg!
Pikeheat said: Moest je niet deze foto posten machiel: :* Click to expand... ! Hoop voor je dat je hier HEEL veel geld voor hebt gekregen zeg!
5 543543543 Well-Known Member 5 March 2010 #502 Hahaha Misschien deed hij het wel voor nikz, voor de lol
Machiel. MFabrications 5 March 2010 #504 Rickaaa said: Hahaha Misschien deed hij het wel voor nikz, voor de lol Click to expand... Voor school Ik heb de opleiding TMO Modemanagement gedaan, en daar moet je in semester 4 een modeshow organiseren en ook lopen
Rickaaa said: Hahaha Misschien deed hij het wel voor nikz, voor de lol Click to expand... Voor school Ik heb de opleiding TMO Modemanagement gedaan, en daar moet je in semester 4 een modeshow organiseren en ook lopen
5 543543543 Well-Known Member 5 March 2010 #505 Ooo. Wat doe je nu dan, als vervolgopleiding daarvan? Of werk je nu?
Machiel. MFabrications 5 March 2010 #506 Mijn scriptie herkansen... :X En daarbij ben ik ook bezig om straks een eigen zaak op te starten ( vestigingsonderzoek, businessplan etc. )
Mijn scriptie herkansen... :X En daarbij ben ik ook bezig om straks een eigen zaak op te starten ( vestigingsonderzoek, businessplan etc. )
Pikeheat XSH crew 5 March 2010 #507 Het levensverhaal van machiel open en bloot op tafel haha. Het spijt me jonge!
Machiel. MFabrications 5 March 2010 #510 Tom.#86 said: Haha, moeilijk rustig kapsel machiel :+! Click to expand... Bij alledrie de foto's heb ik een moeilijk rustig kapsel :+ We moeten binnenkort nog eens meeten... @ Pikhoofd, inderdaad en dat allemaal dankzij jou! :W
Tom.#86 said: Haha, moeilijk rustig kapsel machiel :+! Click to expand... Bij alledrie de foto's heb ik een moeilijk rustig kapsel :+ We moeten binnenkort nog eens meeten... @ Pikhoofd, inderdaad en dat allemaal dankzij jou! :W
Tom.#86 TKT! 5 March 2010 #511 Je moet gewoon weer een racer bouwen! Ik heb nog wel een mooie voor je staan !
Wieger JS-TUNING 6 March 2010 #512 Pikeheat said: Moest je niet deze foto posten machiel: :* Click to expand... [ir]http://images2.layoutsparks.com/1/54053/marilyn-manson-20-guy.jpg[/ir] ?
Pikeheat said: Moest je niet deze foto posten machiel: :* Click to expand... [ir]http://images2.layoutsparks.com/1/54053/marilyn-manson-20-guy.jpg[/ir] ?
K KaleKarel Well-Known Member 6 March 2010 #513 Na zulke foto's zou ik bijna een foto van mij posten, kan nooit minder mooi zijn. :')
Machiel. MFabrications 6 March 2010 #517 kom maar op met die foto! Als ik zo je nickname zie heb je iniedergeval niet zo'n rustig kapsel.... :+ Tom.#86 said: Je moet gewoon weer een racer bouwen! Ik heb nog wel een mooie voor je staan ! Click to expand... Volgend jaar
kom maar op met die foto! Als ik zo je nickname zie heb je iniedergeval niet zo'n rustig kapsel.... :+ Tom.#86 said: Je moet gewoon weer een racer bouwen! Ik heb nog wel een mooie voor je staan ! Click to expand... Volgend jaar
Vincent-Aerox Scooterloos 6 March 2010 #519 Hier maar wat van mij dan: (links) [ir]http://i48.tinypic.com/wmm0lk.jpg[/ir]
Oscar. Captain Slow! 6 March 2010 #520 Goeie foto man:+ Shirt achter je riem kan trouwens echt niet meer