Foto van jezelf topic #12

Status
Not open for further replies.
Nee hoor, pilotenbrilletje, v-hals shirtje en kaal vakantieweddenschapskapsel.

Hmm nee is geen V-Hals, gewoon normale hals :+ Ben gemillimeterd omdat ik dat het handigste vind ivm. naar school rijden met helm op. Heb geen zin om op school nog m'n haren te gaan staan doen, en als je dat niet doet ziet het er al helemaal niet uit.

Verder boeit het me geen ene reet of ik nou wel of niet respect krijg van jullie, ik ken jullie namelijk niet eens :) Toevallig wilde ik een tijd terug mijn profiel al zichtbaar maken maar kon het toen op de een of andere manier niet vinden. Anne's reactie herinnerde me daar weer aan en heb het nu wel kunnen vinden.

Overigens staan er nog een paar meer dingetjes bij foto's maar dat is ook niet echt iets interessants.

727449169_6_CjFB.jpeg

Bij vaders in de tuin..

Lekker jezelf helemaal ophemelen door op een scooterforum 16 jarige jongetjes te dissen, terwijl dit ventje in mijn ogen nog niet eens zoveel verkeerd doet. Damn wat zijn we toch weer volwassen. Bij mensen die zo fel erop reageren heb ik altijd het idee dat ze zelf vroeger vaak gepest zijn, en nu hun gram moeten halen. Ik zou gewoon politie agent worden, kun je andere mensen de hele dag in de zeik nemen!

*edit* Waarom laat ik me nu weer kennen? :Z

Ontopic:
724857780_5_L7FC.jpeg

Come on, destroy me!

Last edited:
Lekker jezelf helemaal ophemelen door op een scooterforum 16 jarige jongetjes te dissen, terwijl dit ventje in mijn ogen nog niet eens zoveel verkeerd doet. Damn wat zijn we toch weer volwassen. Bij mensen die zo fel erop reageren heb ik altijd het idee dat ze zelf vroeger vaak gepest zijn, en nu hun gram moeten halen. Ik zou gewoon politie agent worden, kun je andere mensen de hele dag in de zeik nemen!

En dan ook nog felle kritiek ontvangen van Anne. Nou niet bepaald een voorvechter van het afschaffen van handtasjes, make-up en andere metroseksuele accessoires:D

Ag ja, de nodige zelfspot heeft nog nooit iemand kwaad gedaan:) NOFI:D

Status
Not open for further replies.
Back