This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Foto van jezelf topic #12

Status
Not open for further replies.

*smiley met rare tandjes*

Je gaat nooit geloven dat ik dus haar op dat feest heb gesproken (dacht in de nacht van 30 april ) .. was op een heel klein feest in den haag een paar jaar terug. (voor ze bekend werd) Vind haar echt een drama ze gaat met een ex vriendin van me om...

"Kijk mij nou volk" drama..

wie is het dan?

Dat kutwijf kom je op elk hardstyle/hardcore/dance feestje tegen, ze is ook echt lelijk imo al denkt ze zelf dat het anders is

Dat kutwijf kom je op elk hardstyle/hardcore/dance feestje tegen, ze is ook echt lelijk imo al denkt ze zelf dat het anders is

What he said :#

en dan op next top model komen, moet eerlijk zeggen dat de meeste wijven die eraan meedoen draken zijn, ze zien er pas uit met wat pur schuim en plamuur

Whahaha, heb ooit eens gedroomd dat ik bovenin een flat moest zijn en dat het er precies zou uitzag, alleen ontbraken er toen stukken trap zoals in games :+

was hier ook zo... waren midden in de nacht dronken zijn we de trap omhoog gegaan.. nergens licht op die verdieping.. echt pik donker.

Liep ik naar een deur die deed ik open stond ik op de 4e verdieping op het randje waar normaal een balkon zat.... *D

Status
Not open for further replies.