Renz P. :* 8 December 2009 #941 Cor_vandijk said: En niet dat mij het wat interesseert maar Michel zit niet aan de pillen... Click to expand... ::Michel:: said: Heb hier nog wel een bak met snoep staan. Click to expand... Wat het dan ook moge zijn, of staat die er alleen om naar te kijken?
Cor_vandijk said: En niet dat mij het wat interesseert maar Michel zit niet aan de pillen... Click to expand... ::Michel:: said: Heb hier nog wel een bak met snoep staan. Click to expand... Wat het dan ook moge zijn, of staat die er alleen om naar te kijken?
5 543543543 Well-Known Member 8 December 2009 #942 Boeieeeeeeeeeeeeeeee :* Zijn wel meer mensen hier die snoepjes eten heur..
Wanksta BaMed 8 December 2009 #944 Jongens jongens.. Ieder ze eigen mening en ding! Anders wordt het weer hier net zo nutteloze discussie
Jongens jongens.. Ieder ze eigen mening en ding! Anders wordt het weer hier net zo nutteloze discussie
Dirk. Well-Known Member 8 December 2009 #946 Wanksta said: Jongens jongens.. Ieder ze eigen mening en ding! Anders wordt het weer hier net zo nutteloze discussie Click to expand... Nee, Rickaaa is gewoon een pillenbaas, dat is een feit.
Wanksta said: Jongens jongens.. Ieder ze eigen mening en ding! Anders wordt het weer hier net zo nutteloze discussie Click to expand... Nee, Rickaaa is gewoon een pillenbaas, dat is een feit.
5 543543543 Well-Known Member 8 December 2009 #947 Haha, echt niet. De enige pillen die ik neem zijn vitaminen pillen. Volgens mij heb jij een andere Rick voor je :*
Haha, echt niet. De enige pillen die ik neem zijn vitaminen pillen. Volgens mij heb jij een andere Rick voor je :*
5 543543543 Well-Known Member 14 December 2009 #953 Lijkt zo erg door programma dat rode ogen verwijderd hoor
Xander Registered Abuser 14 December 2009 #954 Geloven je ouders dat ook? :+ Damn, mijn kids worden in de toekomst echt de lul. :+
5 543543543 Well-Known Member 14 December 2009 #955 Ik kwam binnen de volgende ochtend om 11 uur. M'n zus was er ook. "Je hebt lekker gezopen he? Ik zie het aan je ogen"
Ik kwam binnen de volgende ochtend om 11 uur. M'n zus was er ook. "Je hebt lekker gezopen he? Ik zie het aan je ogen"
Martin. .. 14 December 2009 #958 Rickaaa said: Ik kwam binnen de volgende ochtend om 11 uur. M'n zus was er ook. "Je hebt lekker gezopen he? Ik zie het aan je ogen" Click to expand... Toen al? Om 11uur stond ik in het zonnetje m'n laatste sigaretje te roken voor de uitgang Lag 15:45 in bed x|
Rickaaa said: Ik kwam binnen de volgende ochtend om 11 uur. M'n zus was er ook. "Je hebt lekker gezopen he? Ik zie het aan je ogen" Click to expand... Toen al? Om 11uur stond ik in het zonnetje m'n laatste sigaretje te roken voor de uitgang Lag 15:45 in bed x|