Cor_vandijk aka Der Plant! 6 December 2009 #921 De tering man... :X Wij bewaren hier alles op een externe harde schijf, die lopen ook lang niet zo snel vast en als die pc kapot loopt heb je ze nog Edit; hier een piccie van afgelopen vrijdag, oud concept in het nieuwe pop podium hier in Hengelo. * en ja, volkomen nuchter *
De tering man... :X Wij bewaren hier alles op een externe harde schijf, die lopen ook lang niet zo snel vast en als die pc kapot loopt heb je ze nog Edit; hier een piccie van afgelopen vrijdag, oud concept in het nieuwe pop podium hier in Hengelo. * en ja, volkomen nuchter *
Aplus Well-Known Member 6 December 2009 #923 Ik snap dat echt nooit, waarom op dat soort feesten iedereen ineens ze shirt uitdoet enzo :X
ErwinZ GC Member 6 December 2009 #925 Aplus said: Ik snap dat echt nooit, waarom op dat soort feesten iedereen ineens ze shirt uitdoet enzo :X Click to expand... Ik snap niet dat je dat iedere keer weer moet zeggen.
Aplus said: Ik snap dat echt nooit, waarom op dat soort feesten iedereen ineens ze shirt uitdoet enzo :X Click to expand... Ik snap niet dat je dat iedere keer weer moet zeggen.
Mini-g YEAHH 6 December 2009 #927 Neem maar is een paar snackies, kijken hoe snel jij je shirt uitdoet 8P
#Peter PotjeHous'n? 6 December 2009 #931 Cor_vandijk said: De tering man... :X Edit; hier een piccie van afgelopen vrijdag, oud concept in het nieuwe pop podium hier in Hengelo. Click to expand... Metropool of? Wie is die chick daarachter Plantje, volgens mij ken ik haar..
Cor_vandijk said: De tering man... :X Edit; hier een piccie van afgelopen vrijdag, oud concept in het nieuwe pop podium hier in Hengelo. Click to expand... Metropool of? Wie is die chick daarachter Plantje, volgens mij ken ik haar..
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 7 December 2009 #932 Mini-g said: Neem maar is een paar snackies, kijken hoe snel jij je shirt uitdoet 8P Click to expand... Hij komt toch niet verder dan bier drinken in de kroeg.
Mini-g said: Neem maar is een paar snackies, kijken hoe snel jij je shirt uitdoet 8P Click to expand... Hij komt toch niet verder dan bier drinken in de kroeg.
Cor_vandijk aka Der Plant! 7 December 2009 #933 Is idd in metropool, dame erachter is virginia.. Woont in Enschede.
Aplus Well-Known Member 7 December 2009 #935 ::Michel:: said: Hij komt toch niet verder dan bier drinken in de kroeg. Click to expand... Wat is daar dan mis mee. Ownee je hoort er pas echt bij als je aan de pillen zit :L
::Michel:: said: Hij komt toch niet verder dan bier drinken in de kroeg. Click to expand... Wat is daar dan mis mee. Ownee je hoort er pas echt bij als je aan de pillen zit :L
Aplus Well-Known Member 8 December 2009 #937 Zo komt zijn post wel over... lol dat je nog steeds die quote van me hebt als sig
Cor_vandijk aka Der Plant! 8 December 2009 #939 Gaat erom dat Michel bedoeld dat je wel vaker van die kansloze posts hebt ! En niet dat mij het wat interesseert maar Michel zit niet aan de pillen...
Gaat erom dat Michel bedoeld dat je wel vaker van die kansloze posts hebt ! En niet dat mij het wat interesseert maar Michel zit niet aan de pillen...
SiRoj CBR600 FSport 8 December 2009 #940 Me @ Stig-stylowwwwwwww: [IR]http://i206.photobucket.com/albums/bb269/SiRojK/IMG_0506.jpg[/IR] :+