This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Foto van jezelf topic #12

Status
Not open for further replies.
Ik vind het geheel er wel aardig uitzien hoor, beetje jammer van de wijn en het blad, vind ik dan

Kreeg via de mail nog wat foto's binnen van een vakantie op Appelhof van zeker 10 jaar geleden!
1998, toen de meeste van hier nog met LEGO aan het spelen waren.

Foto's met een betekenis, aangezien heel veel vrienden van mij al overleden zijn.

Toch raar, dat ik nog de enige ben die nog leeft op deze foto's

zou je wel een dubbel gevoel hebben met het plaatsen van deze foto's wel raar ja zo vroeg overleden auto ongeluk? als ik vragen mag

Ja inderdaad, en ook allemaal afzonderlijk.
Die jongen met dat witte hemd heeft één of andere bloeding gehad.
Die met die tatoo is door een klapband tegen een boom geknald, daarbij is ook een jongen overleden die veel met mijn neefje omging, iemand anders zwaar gewond. Zijn broer is op dezelfde straat 500 meter verderop ook tegen een boom aan geknald. Daarvan reed de vriendin trouwens, die heeft het wel overleefd.
En die jongen met dat zwarte petje is met gladte doorgegleden, en op de kop in een kanaal terecht gekomen. Daarbij is ook nog een andere vriend van mij overleden. Die met dat zwarte petje was mn beste maat, en ook nog eens de neef van die 2 broers die zijn overleden.

Wel bizar inderdaad, allemaal uit hetzelfde kleine dorp (+/- 1500 inwoners), en allemaal binnen een range van max 10 jaar leeftijdsverschil. Naast wat ik hier opnoem, zijn er nog 2 jongens en een meisje uit deze generatie, die ook niet oud zijn geworden.

Je word er wel hard van. De tante van mn vriendin is overleden aan kanker vorige week, en om eerlijk te zijn, word ik er niet koud of warm van. Ook omdat je het al aan zag komen, maar ook omdat ze er gewoon netjes bij lag in de aula, geen blauwe plekken, en opgelapte gezichten etc.

Flink bizar verhaal. Ik kan het me persoonlijk iig niet voorstellen om op zo`n leeftijd fotos te hebben van mij en anderen waarop ik de enige ben die nog in leven is.

Brand ze direct even scull, ik ben paar weken terug ook vrijwel al mijn foto's kwijt geraakt, heel klote, maar ze hadden half niet de emotionele waarde als die van jou!

Erg bizar.

Maar om even een luchtiger onderwerp aan te snijden, 1998, hadden ze toen al groene kratten?
Ik kan mij Appelhof nog herinneren met gele Heineken kratten.

Status
Not open for further replies.