Erik. Running 24 November 2009 #828 JohnnyP said: rest van de lama's wel dan? Click to expand... En ook the Big Lebowski vind je niet grappig... Ben benieuwd wat jou humor is dan .
JohnnyP said: rest van de lama's wel dan? Click to expand... En ook the Big Lebowski vind je niet grappig... Ben benieuwd wat jou humor is dan .
Dirk. Well-Known Member 25 November 2009 #829 Nah, De Lama's vind ik ook niet zo sterk hoor. Muv die aflevering met Guus Meeuwis. (Doventolk) :+ The Big Lebowski is gewoon koning.
Nah, De Lama's vind ik ook niet zo sterk hoor. Muv die aflevering met Guus Meeuwis. (Doventolk) :+ The Big Lebowski is gewoon koning.
J Joshua. Premium User 25 November 2009 #830 Ik kan me ook nog een aflevering met Yolanthe voor de geest halen..
S.Wokkel www.tussenhaakjes.nl 25 November 2009 #833 Lekker aan het water machiel. Heb hem mooi de hele tijd in de plees bij gevuld. Qlimax met een milf
Rodion Kapot gaan we 25 November 2009 #834 De term MILF is vrij breed aan het worden zie ik alweer.. Blijft dan ook een persoonlijk ding maar naar mijn mening moet er minder met die term gesmeten worden =D
De term MILF is vrij breed aan het worden zie ik alweer.. Blijft dan ook een persoonlijk ding maar naar mijn mening moet er minder met die term gesmeten worden =D
S Sandor ****** 25 November 2009 #835 Milf, MOTHER i'd like to fuck. Ze moet dus kinderen hebben, anders is de term niet op zijn plaats.
Machiel. MFabrications 25 November 2009 #836 S.Wokkel said: Lekker aan het water machiel. Heb hem mooi de hele tijd in de plees bij gevuld. Click to expand... Ik had dat ook beter gedaan :X Ik heb vanaf 00:00uur tot 07:00uur alleen maar water gedronken ( 40 euro water ofzo :+ )
S.Wokkel said: Lekker aan het water machiel. Heb hem mooi de hele tijd in de plees bij gevuld. Click to expand... Ik had dat ook beter gedaan :X Ik heb vanaf 00:00uur tot 07:00uur alleen maar water gedronken ( 40 euro water ofzo :+ )
Rodion Kapot gaan we 25 November 2009 #837 Sandor said: Milf, MOTHER i'd like to fuck. Ze moet dus kinderen hebben, anders is de term niet op zijn plaats. Click to expand... Nja, dat kan best wel wat breder. Niet persee kinderen, maar wel op een leeftijd dat de biologische klok begint te tikken
Sandor said: Milf, MOTHER i'd like to fuck. Ze moet dus kinderen hebben, anders is de term niet op zijn plaats. Click to expand... Nja, dat kan best wel wat breder. Niet persee kinderen, maar wel op een leeftijd dat de biologische klok begint te tikken
Jaspah Nu ook een GC slet.. 25 November 2009 #839 Rodion said: Nja, dat kan best wel wat breder. Niet persee kinderen, maar wel op een leeftijd dat de biologische klok begint te tikken Click to expand... Wel de leeftijd, niet de kids = cougar. Maar ik gebruik ook gewoon altijd de term milf voor al het lekkere van 30+ :+
Rodion said: Nja, dat kan best wel wat breder. Niet persee kinderen, maar wel op een leeftijd dat de biologische klok begint te tikken Click to expand... Wel de leeftijd, niet de kids = cougar. Maar ik gebruik ook gewoon altijd de term milf voor al het lekkere van 30+ :+
Pruttelbakje Fruttelkutje 25 November 2009 #840 Cougar is toch gewoon oude vrouw die jonge mannen verslind