125 Well-Known Member 5 November 2009 #665 hier 1tje van 2 jaar geleden, de dag voor de automeeting met de berbers van 5th op pad..
Jay-rune Meuter Biatch 5 November 2009 #666 ben jij niet berrie ofzo ? die was 2 jaar geleden gebanned.
125 Well-Known Member 5 November 2009 #669 Jay-rune said: ben jij niet berrie ofzo ? die was 2 jaar geleden gebanned. Click to expand... berre jah account van een goede vriend van me
Jay-rune said: ben jij niet berrie ofzo ? die was 2 jaar geleden gebanned. Click to expand... berre jah account van een goede vriend van me
Mark. Well-Known Member 6 November 2009 #670 Pruttelbakje said: Afsluitweek VT:love: Click to expand... Wij gaan vandaag weer boeken :love:
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 6 November 2009 #671 Aplus said: @ Robinho snap dat nooit dat mensen in een club/feest zonder shirt rondlopen... Click to expand... Ik snap het wel, met shirt ga je dood van de hitte, en zweet je je kapot. Ik trek ook gewoon mijn shirt uit en is toch stukken beter. Mja in de kroeg heb je daar geen last van :+ MajestiC. said: Silverdome is inderdaad ook echt altijd TE warm Click to expand... Silverdome :love: Beste one area locatie tot nu toe vind ik.
Aplus said: @ Robinho snap dat nooit dat mensen in een club/feest zonder shirt rondlopen... Click to expand... Ik snap het wel, met shirt ga je dood van de hitte, en zweet je je kapot. Ik trek ook gewoon mijn shirt uit en is toch stukken beter. Mja in de kroeg heb je daar geen last van :+ MajestiC. said: Silverdome is inderdaad ook echt altijd TE warm Click to expand... Silverdome :love: Beste one area locatie tot nu toe vind ik.
InIMoeK DCA GODZUKI 6 November 2009 #672 Mark. said: Wij gaan vandaag weer boeken :love: Click to expand... Ik ben er ook bij :W
Gideon Vanuit Leeuwarden! 6 November 2009 #673 125 said: berre jah account van een goede vriend van me Click to expand... Berrre! Ook zo'n 2 jaar terug denks? Last edited: 21 November 2009
125 said: berre jah account van een goede vriend van me Click to expand... Berrre! Ook zo'n 2 jaar terug denks?
125 Well-Known Member 6 November 2009 #674 hahahaha mooie middag was dat in die kamperbak van nick :W maccie was toen ook goed gezellig 9||6
Pruttelbakje Fruttelkutje 6 November 2009 #675 Mark. said: Wij gaan vandaag weer boeken :love: Click to expand... Jullie gaan met 16 man toch? Aardig gek:W
Mark. said: Wij gaan vandaag weer boeken :love: Click to expand... Jullie gaan met 16 man toch? Aardig gek:W
Mark. Well-Known Member 6 November 2009 #676 Pruttelbakje said: Jullie gaan met 16 man toch? Aardig gek:W Click to expand... Ja klopt Word gekkenhuis daarzo. Heb er goed zin in:love:
Pruttelbakje said: Jullie gaan met 16 man toch? Aardig gek:W Click to expand... Ja klopt Word gekkenhuis daarzo. Heb er goed zin in:love:
Martin. .. 6 November 2009 #677 Roel. said: @ afsluitweek Val Thorens '09 Click to expand... Wel een beetje jammer dat je jouw bril niet even hebt afgezet voor de foto :+
Roel. said: @ afsluitweek Val Thorens '09 Click to expand... Wel een beetje jammer dat je jouw bril niet even hebt afgezet voor de foto :+
Robinho.! Oude garde 6 November 2009 #678 125 said: hahahaha mooie middag was dat in die kamperbak van nick :W maccie was toen ook goed gezellig 9||6 Click to expand... Berre die ouwe hosselaar leeft ook nog..
125 said: hahahaha mooie middag was dat in die kamperbak van nick :W maccie was toen ook goed gezellig 9||6 Click to expand... Berre die ouwe hosselaar leeft ook nog..
Roel. Well-Known Member 6 November 2009 #679 Martin. said: Wel een beetje jammer dat je jouw bril niet even hebt afgezet voor de foto :+ Click to expand... Hi-hi Trouwens ik ga waarschijnlijk ook weer naar de Afsluitweek '10 met m'n ouders y08)
Martin. said: Wel een beetje jammer dat je jouw bril niet even hebt afgezet voor de foto :+ Click to expand... Hi-hi Trouwens ik ga waarschijnlijk ook weer naar de Afsluitweek '10 met m'n ouders y08)