Foto van jezelf topic #12

Status
Not open for further replies.
Ik zou d'r ook doen hoor Robin :P

:+

Haha, tsjaa achjah.. dan zal ik er ook maar bij vertellen dat het me stiefzusje is..
De dochter van me vaders nieuwe vriendin..
Nu gaat het helemaal l;os hier volgens mij..:+

@ JohnB: Daarom heb ik ook zo'n mooie avatar..;) haha..!!

Maak je niet druk man :P zolang het goed voelt zou ik me echt niks aantrekken wat een paar internethelden er over te zeggen hebben. Fuck dat.

Nofi @ de internethelden :P ..u know.....

Hahaha, ik weet niet.. en hoef het ook niet te weten..
Ik heb het goed naar me zin en er is gewoon niemand in de familie die er een probleem van maakt..

Tja misschien is zij een uitzondering...
Ik heb ook ooit eens een tijdje gedate met iemand die slechts 4 jaar jonger was maar ik irriteerde me echt dood. Ze zitten dan nog in de fase dat jij helemaal geweldig/stoer bent omdat je 22/23 bent en hun willen zich veel te graag bewijzen.

Was er dus ook vrij snel klaar mee :P

Tja misschien is zij een uitzondering...
Ik heb ook ooit eens een tijdje gedate met iemand die slechts 4 jaar jonger was maar ik irriteerde me echt dood. Ze zitten dan nog in de fase dat jij helemaal geweldig/stoer bent omdat je 22/23 bent en hun willen zich veel te graag bewijzen.

Was er dus ook vrij snel klaar mee :P

Ik denk dat jij eventjes over het kleine feit heen hebt gelezen dat het ook nog eens zijn stiefzusje is :+

Ja lekker belangrijk, tenminste geen gezeik over het bij elkaar slapen :P
tegen ouders: "jullie slapen toch ook samen!"

Pfft, ik zou dat echt niet trekken als ik zou weten dat je 15-jarige prinsesje even consequent wordt aangeduwd door die lieve 22-jarige zoon van je partner.

Status
Not open for further replies.
Back