BoydM Squadra Italia 18 August 2010 #101 maikel_rox said: Boyd, jij hebt echt een verborgen talent! :W Click to expand... Talent 8P Foto uit 2005 JWZ!
maikel_rox said: Boyd, jij hebt echt een verborgen talent! :W Click to expand... Talent 8P Foto uit 2005 JWZ!
El-Toro Membert. 18 August 2010 #102 BoydM said: Talent 8P Foto uit 2005 JWZ! Click to expand... 8P 2 druppels!
Dirk. Well-Known Member 19 August 2010 #103 BoydM said: Talent 8P Foto uit 2005 JWZ! Click to expand... Hey Lodewijk!
Machiel. MFabrications 19 August 2010 #108 Björn` said: Die zullen er grotendeels tussen zitten, maar ook daar zijn uitzondering op. Maatje van mij past er wat dat betreft ook echt totaal niet tussen. Ik vond hockey wel altijd tof om te doen, maar de wereld an sich trok me echt totaal niet. Click to expand... Valt wel mee, ligt er natuurlijk ook aan waar je speelt... In het gooi is het allemaal kak, hier in Zeeuws-Vlaanderen allemaal "boeren" :W
Björn` said: Die zullen er grotendeels tussen zitten, maar ook daar zijn uitzondering op. Maatje van mij past er wat dat betreft ook echt totaal niet tussen. Ik vond hockey wel altijd tof om te doen, maar de wereld an sich trok me echt totaal niet. Click to expand... Valt wel mee, ligt er natuurlijk ook aan waar je speelt... In het gooi is het allemaal kak, hier in Zeeuws-Vlaanderen allemaal "boeren" :W
Tinus_070 Haagse Koning* 19 August 2010 #110 Hockey op zichzelf is wel leuk, maar inderdaad, die mensen daarzo. ;( Loopt wel zat vers vlees rond, en die hockey feesten..
Hockey op zichzelf is wel leuk, maar inderdaad, die mensen daarzo. ;( Loopt wel zat vers vlees rond, en die hockey feesten..