aC'88 push it to the limit 9 February 2011 #902 mwa fan kan ik niet zeggen hoor, maar vond het wel vet om zo'n ''rapper'' te zien
S.Wokkel www.tussenhaakjes.nl 10 February 2011 #904 aC'88 said: mwa fan kan ik niet zeggen hoor, maar vond het wel vet om zo'n ''rapper'' te zien Click to expand... Hij is ook vet idd :+
aC'88 said: mwa fan kan ik niet zeggen hoor, maar vond het wel vet om zo'n ''rapper'' te zien Click to expand... Hij is ook vet idd :+
Tommy. *BA DUM TSS* 10 February 2011 #905 Die lust z´n toetje ook wel zo te zien ja... Al zou ik Bil Clinton tegenkomen, ik zou nooooit vragen om met iemand op de foto te mogen... Zoo epic imo..
Die lust z´n toetje ook wel zo te zien ja... Al zou ik Bil Clinton tegenkomen, ik zou nooooit vragen om met iemand op de foto te mogen... Zoo epic imo..
Fox_gek Pilsje erbij? 10 February 2011 #906 Tommy. said: Die lust z´n toetje ook wel zo te zien ja... Al zou ik Bil Clinton tegenkomen, ik zou nooooit vragen om met iemand op de foto te mogen... Zoo epic imo.. Click to expand... Je moet hem dan vragen of hij je op de foto wil zetten met je maat/vriendin :+
Tommy. said: Die lust z´n toetje ook wel zo te zien ja... Al zou ik Bil Clinton tegenkomen, ik zou nooooit vragen om met iemand op de foto te mogen... Zoo epic imo.. Click to expand... Je moet hem dan vragen of hij je op de foto wil zetten met je maat/vriendin :+
Lawrens ****** 10 February 2011 #908 Fox_gek said: Je moet hem dan vragen of hij je op de foto wil zetten met je maat/vriendin :+ Click to expand... :W
Fox_gek said: Je moet hem dan vragen of hij je op de foto wil zetten met je maat/vriendin :+ Click to expand... :W
Björn` Yes, mother? 10 February 2011 #909 Ik heb dat dus daadwerkelijk gedaan met Diggy Dex, niet wetende wie hij was though. +pippi+
aC'88 push it to the limit 10 February 2011 #911 Björn` said: Dat weet hij niet. Click to expand... Dus? WTF boeit het of hij dat weet of niet? Echt weer zo'n typisch voorbeeld van afgunst. LFB. Dude doet tenminste iets en heeft al wat bereikt. Fox_gek said: Je moet hem dan vragen of hij je op de foto wil zetten met je maat/vriendin :+ Click to expand... haha :W
Björn` said: Dat weet hij niet. Click to expand... Dus? WTF boeit het of hij dat weet of niet? Echt weer zo'n typisch voorbeeld van afgunst. LFB. Dude doet tenminste iets en heeft al wat bereikt. Fox_gek said: Je moet hem dan vragen of hij je op de foto wil zetten met je maat/vriendin :+ Click to expand... haha :W
Erik. Running 10 February 2011 #913 http://nl.wikipedia.org/wiki/DJ_Khaled Ik had ook geen idee wie het was .
KevinB Well-Known Member 10 February 2011 #914 Aan de naam denk ik aan zo iemand met het motto: Liever goed gestolen, dan slecht gemaakt +ralf+
Performance70 Jim 10 February 2011 #916 Met een naam als: Khaled Bin Abdul Khaled neemt niemand je toch serieus. 8)
Lyco .GC only. 11 February 2011 #918 Wat een gehaat hier. Toch leuk als je een bekend iemand tegenkom, loop niet zo te bitchen
JohnnyP Vuurvos member 11 February 2011 #919 dj khaled :W:W:W [ame="http://www.youtube.com/watch?v=LTBbAMGenn0"]YouTube - DJ Khaled - Born N Raised[/ame]
dj khaled :W:W:W [ame="http://www.youtube.com/watch?v=LTBbAMGenn0"]YouTube - DJ Khaled - Born N Raised[/ame]
RobertV Verrekte Mongol 11 February 2011 #920 JohnnyP said: dj khaled :W:W:W YouTube - DJ Khaled - Born N Raised Click to expand... 8P wat een kut herrie
JohnnyP said: dj khaled :W:W:W YouTube - DJ Khaled - Born N Raised Click to expand... 8P wat een kut herrie