leipert19 Banned 20 September 2010 #302 BoydM said: Als je het lef had, dan had je zelf een eigen foto geplaatst. Neee lekker de internetheld spelen.... Click to expand... Allang gedaan jonguhhhh:L maar laat ik hem maar niet nogmaals posten ik kan niet tegen het commentaar
BoydM said: Als je het lef had, dan had je zelf een eigen foto geplaatst. Neee lekker de internetheld spelen.... Click to expand... Allang gedaan jonguhhhh:L maar laat ik hem maar niet nogmaals posten ik kan niet tegen het commentaar
leipert19 Banned 20 September 2010 #304 ErwinZ said: Donder dan gewoon op :z Click to expand... Hoezo is het verplicht dan?
BoydM Squadra Italia 20 September 2010 #305 leipert19 said: Allang gedaan jonguhhhh:L maar laat ik hem maar niet nogmaals posten ik kan niet tegen het commentaar Click to expand... *giert* weet al precies wat voor soort persoon jij bent
leipert19 said: Allang gedaan jonguhhhh:L maar laat ik hem maar niet nogmaals posten ik kan niet tegen het commentaar Click to expand... *giert* weet al precies wat voor soort persoon jij bent
Vincent-Aerox Scooterloos 20 September 2010 #306 Iemand een linkje? Ben het hoofd weer vergeten denk ik
ErwinZ GC Member 20 September 2010 #308 leipert19 said: Hoezo is het verplicht dan? Click to expand... Gewoon nog even zo door gaan, dan zorgt iemand anders er wel voor dat je hier weg bent.
leipert19 said: Hoezo is het verplicht dan? Click to expand... Gewoon nog even zo door gaan, dan zorgt iemand anders er wel voor dat je hier weg bent.
Martin. .. 20 September 2010 #316 Maykel said: met links. Click to expand... dat de uitvoering verkeerd is doet weinig af aan het fout-gehalte...
Maykel said: met links. Click to expand... dat de uitvoering verkeerd is doet weinig af aan het fout-gehalte...
dokman_B Well-Known Member 20 September 2010 #318 was was de foto van leipert jongens? heb ik even gemist zo te horen was het een erg foute foto? hier nog even 1 van mij dan maar. kom maar weer met de verbeterde versies haha [IR]http://i52.tinypic.com/ou36rm.jpg[/IR]
was was de foto van leipert jongens? heb ik even gemist zo te horen was het een erg foute foto? hier nog even 1 van mij dan maar. kom maar weer met de verbeterde versies haha [IR]http://i52.tinypic.com/ou36rm.jpg[/IR]
Roel. Well-Known Member 20 September 2010 #319 Martin. said: leuk die hitlergroet. Click to expand... Ik twijfelde er nog aan om m te posten. Wil er geen mensen mee kwetsen, maar zijn gewoon oude duitse legerjassen van m'n pa van vroeger.
Martin. said: leuk die hitlergroet. Click to expand... Ik twijfelde er nog aan om m te posten. Wil er geen mensen mee kwetsen, maar zijn gewoon oude duitse legerjassen van m'n pa van vroeger.