This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

fok

Op fok zitten mensen die de realiteit niet meer begrijpen, en leven in hun eigen digitale wereldje.

Als er ergens echt kansloze mensen zitten, is het wel op fok forum...

Groeten aan admin Danny daar, want die is dus echt cool

Ze hebben ook een ''Fok eiland" een hele fantasiewereld. Het is echt te erg daar. Ik kijk wel vaak op de frontpage voor geinige nieuwtjes, maar het forum is zeer triest.

Sjongejonge, jullie komen er duidelijk niet dagelijks.

De serieuze fora (zoals Muziek, Film&TV, lit, C&H) zijn van een hoog niveau hoor.

Klaagbaak, onzin en eiland zijn nou niet echt representatief te noemen :|

Ach, laat je toch niet irriteren door die FOK! losers. Gasten doen stoere praatjes, maar de meesten zijn al 2 jaar niet meer buiten geweest....Je kunt beter medelijden met ze hebben...

Wat een apen
praatjes met "ik druk ze wel van de weg af met me auto"
Geweldig :W zou die gast graag tegen willen komen.

Maar t is echt zoals arne zegt. Figuren die niet langer buiten zijn dan nodig is om van de voordeur naar de bushalte te lopen om dan weer mannig te gaan praten op school

Originally posted by rxracer
kom af en toe ook wel eens op die site
gemiddelde leeftyd haald denk ik net de 14 dat zegt wel genoeg

Zegt weer duidelijk veel over je kennis. Ik weet wel zeker dat de leeftijd daar veel hoger ligt dan gemiddeld andere forums.

Originally posted by Youssef
Zegt weer duidelijk veel over je kennis. Ik weet wel zeker dat de leeftijd daar veel hoger ligt dan gemiddeld andere forums.

Ik heb nu dus echt genoeg van je kritiek op dit forum....Blijf lekker op FOK! of waar je ook komt...Of doe gewoon normaal, iedereen irriteert zich dood aan je.

Mijn linkermuisknop schreeuwt om ingedrukt te worden op het BAN knopje kerel...

Doen dan!

Waar slaat dat godverdomme op! Heb ik gelijk of niet? Wordt eht hier soms niet geaccepteerd te discussiëren??? Moeten we allemaal net als de rest van de schaapjes volgen over de dam?

Mag ik een verkeerde uitspraak niet corrigeren of staven?

:|

Last edited:

Ik denk eerder jouw kansloze fok mentaliteit...

GC ban wegens constante geflame...