This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

fok

Ik vind jullie allemaap irritant, daar open ik toch ook geen topic over.. Kanloze shit..
Irritatie ligt aan de bestuurders niet aan het voertuig waar ze op/in rijden.

als mensen nu eens inzien dat ze zelf ook irritant bezig zijn (op z'n tijd) dan zijn we al een heel eind.

Ja ik haal een auto in die op een 80km/u weg 55 rijdt, ik vind die mensen irritant. En die mensen die ik inhaal vinden mij een irritante gast die irritant aan't inhalen is.

iedreen die in het bezit is van min MHR/EVO/MANSTON 70cc + bijbehorende uitlaat is bij deze uitgenodigd om voor die shampoo ze huis burnouts te branden =]

Originally posted by MaLuKu-TiGeR
iedreen die in het bezit is van min MHR/EVO/MANSTON 70cc + bijbehorende uitlaat is bij deze uitgenodigd om voor die shampoo ze huis burnouts te branden =]

waarom zou je daar je tijd aan verspillen?

Originally posted by Neo's2002Chris
Zou ie bij mij moeten flikken....

wat een apen
Wat ga je dan terug doen? Terugduwen? Uit de sloot stappen en hem neerschieten? Je scooter op zijn hoofd gooien? Word eens reëel en zie dat deze stoere praatjes geen nut hebben. Want als jij de sloot in wordt gereden dan ben je wel eventjes zoet met bijkomen...

Wat mij opgevallen is: Volgens mij lokken "Twingo" en " Toyota" bestuurders de meeste agressie uit.

Vandaag met werken ook, 50 op 80 km weg rijden, en met zo'n klein koekblik lekker doordrukken bij wegversmallingen (als je met een meubelbus aan komt die de sprint naar 100 in 5 minuten doet)

Die mensjes op dat forum zijn geloof ik nooit jong geweest. Beetje kansloos nablaten.

tsja.. kansloos..

met rijlessen merk ik ook dat veel van die scooterrijdertjes gevaarlijk rijden, maar als ze in die blinde hoek zitten hebben ze dat zelf gewoon niet in de gaten, ik had zelf ook nooit van de term "blinde hoek" gehoord voordat ik voor t eerst in een auto reed..

verder heb ik ook genoeg aso's in een auto meegemaakt hoor.. kneuzen in hun gare 3 serie bmw uit de jaren 80 die gelijk agressief gaan lopen doen omdat ik iets sneller vanaf t stoplicht optrek... of sjonnies in een kadett die je lopen af te snijden.. en ga zo maar door...

gewoon negeren.. niet kansloos op een forum blaten want dan ben je gewoon triest bezig

malloten in t verkeer heb je altijd wel :Z

Ach, zo af en toe komt er op FOK! weer zo'n topic voorbij (over scooters).
De reacties daarop zijn altijd om te huilen. Ik ga er niet eens meer op in.
Tsjah, tenzij ze te ver gaan, gaat 't topic gewoon dicht .

Last edited:
Originally posted by SRurbanKID over Youzoefzoef
DOED WANNEER ROT JIJ EEN KEER OP NAAR TWEAKERS.NET MET JE IQ VAN 180, OVER WETENSCHAP PRATEN ! KANSLOZE NERD !

zo denk ik over jou

Hamer het er nou niet steeds in!

Algemeen bekend dat er op fok nerds zitten die vroeger of nu al, geen geld hebben om een scooter te kopen, en dan jaloers waren op ons :Z

En het zo uiten.

Last edited:
wat een achterlijk forum is dat fok op ermee zeg,stelletje molgolen zijn het daar zeg

damn youssef ik irriteer me echt aan je,surf de hele dag al over het forum en ik heb nog geen 1 normaal antwoord of iets van je gezien of geleze
en je niet is normaal antwoorden
ik denk dan wel toch ?

en das mijn mening !

Ik ben gewoon reëel en laat me niet meeslepen door agressie, is dat nou zo moeilijk te verzinnen? :W