This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

fok

fok staat nou niet echt bekend om z'n hoogbegaafde leden...

en b.t.w. er staan vaak zulke kansloze topics

idd, zie ik nu ook pas, ik kwam het toevallig tegen, maar tjek die eerste reply van ene nightfall

Geplaatst door nightfall op dinsdag 14 oktober 2003 13:59:
of um dusdanig snijen dat ie die boom op um af ziet komen, en serieus ze'n leven aan um voorbij ziet flitsen, en dan op het laatste moment weer terug de weg op zodat kan ontsnappen en huilend met een trauma naar huis toe rijdt

Wat een geflipte members heeft dat forum :|.
Van zulke mensen moet je het hebben. En dan hebben ze commentaar op scooterrijdend Nederland. Moraalridder.

Nuja, soms kan ik ze wel gelijk geven en als ik zelf met de auto rijdt wil ik ook wel eens bruusk remmen als er zo een **** jhonny te dicht op de auto komt...

Het vervoermiddel is niet het probleem, maar wel sommige bestuurders...

Altijd als ik te dicht achter een oto zit lokken ze het zelf uit.

Gaan ze expres hard rijden enzo weet ik wat. Mjah wel weer zeer veel kansloze reply's daaro...

zoals:
Ik kon het niet beter verwoorden.
Ik probeer het maar te compenseren door totaal geen schuldgevoelens te hebben als ik er eens eentje mocht aanrijden.

Ook denk ik dat ik nog wel eens een noodstop ga uitvoeren om de scooterrijder achter me te leren dat mijn auto toch echt een stuk sneller stilstaat dan zijn brommer en dat 2 meter toch ECHT te kort is.

En geen enkele scooterrijder schijnt te snappen wat een dode hoek is. Well, als ik dan een keer een scooterrijder aanrij, dan 'zat' 'ie dus in mijn dode hoek, hé.

Als zo'n scooterrijder zo graag cool wil zijn en zijn leven op het spel wil zetten, dan ben ik niet te beroerd om het dan ook *echter* voor hem/haar te laten lijken hoor. Ik zit in een stuk blik, ik krijg alleen maar een deuk en een paar krassen als ik je raak, dan wil ik best voor je gevaarlijk terug doen met mijn auto. Je zegt het maar...

En ik weet dat ik echt niet de enige ben die er zo over denkt.

Originally posted by Hilly
fok staat nou niet echt bekend om z'n hoogbegaafde leden...

en b.t.w. er staan vaak zulke kansloze topics

Tsjah, veel slimmer zijn ze hier naar mijn idee niet. Maar dat kan ik verkeerd hebben hoor. x| :-:

Originally posted by Youssef
Tsjah, veel slimmer zijn ze hier naar mijn idee niet. Maar dat kan ik verkeerd hebben hoor. x| :-:

DOED WANNEER ROT JIJ EEN KEER OP NAAR TWEAKERS.NET MET JE IQ VAN 180, OVER WETENSCHAP PRATEN ! KANSLOZE NERD !

zo denk ik over jou

Originally posted by Joene
fok is voor kansloze nerds

Correctie, Fok! is voor kansloze mensen in het algemeen, GoT is voor de kansloze nerds .

Ben op beide fora ook lid 8).

Daar zit zeker een kern van waarheid in, maar als ik op mn scooter zit vind ik die auto's die met 40 voor me tuffen ook irritant.

Scooters zijn irritant, automobilisten zijn irritant, bestelwagen rijders zijn irritant. Ligt allemaal aan die opgefokte ego's (Ja ben ik er af en toe ook eentje van, in't verkeer)

ik probeer altijd met het verkeer mee te gaan en op deze manier heb ik vrij weinig problemen met andere weggebruikers, er zijn altijd wel van die ''ikhebeengolfgtienikdenkdatiksnelben'' mannetjes waar ik wel eens last van heb. . .

ik kan best begrijpen dat mensen nog steeds wel last hebben van mij in het verkeer b.v. de herrie die mijn scooter maakt word niet vaak in dank afgenomen, terwijl mijn scoot relatief stil is . . .

ik heb er trouwens ook zelf een hekel aan aan dat jank geluid . . . maarjah wie hard wil gaan moet herrie maken.

en dan die jongens die me voorbij rijden ZONDER HELM OF/EN ZONDER LICHT!!! heb ik een hekel aan, ik kan het niet uitstaan dat ik me relatief netjes gedraag in het verkeer en dan komt er zon sjaakie de naam van de scooterrijders verslechteren !!!

dit zijn natuurlijk allemaal aspecten die al eens voorbij zijn gekomen hier op het forum. . .