This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fok F1Manager 2006

Status
Not open for further replies.
Gaat kut
Rosberg en villeneuve maar gekocht. hopen dat dat beter gaat. geld komt echt te langzaam binnen

Wat een race weer. Renault keihard gepakt
Schumi ownt weer Mooie 3e plek ook voor Massa..klasse

Tactisch erg goed gespeeld ja

Ik geloof dat ik met villeneuve en rosberg ook wel leuke puntjes gepakt heb :W

Iets van 210 punten geloof ik

Last edited:
194 punten volgens die bereken shit.
Race was wel leuk. Hopelijk kan ik weer wat leuk upgraden voor wat meer puntje's volgende week.

jammer dat de race in barca volgende week is, en niet over 2 weken want dan zit ik daar

Titera said:
194 punten volgens die bereken shit.
Race was wel leuk. Hopelijk kan ik weer wat leuk upgraden voor wat meer puntje's volgende week.

jammer dat de race in barca volgende week is, en niet over 2 weken want dan zit ik daar

Had je anders moeten boeken

Eens kijken wat ik gescoord hebt deze race, van te voren deed ik het zo slecht nog niet vond ik zelf

Ben 1 plaatsje gezakt, als nog netjes aangezien ik Ide als 2e rijder had en die niet gereden heeft. Nu heb ik Ide maar eruit gegooid en Liuzzi erin gezet.

K ben slecht bezig...x|
172 punten...Alleen jammer van strafpunten van Bmw motorwissel...

cunoh said:
Ik heb eindelijk is punten gescoord! 202 punten
Er heeft niemand boven de 200 punten gescoord van onze subleage afgelopen race
Je hebt waarschijnlijk geen rekening gehouden met strafpunten.

Idd de strafpunten zijn eraf gegaan Anders was ik nog eerste ook als er niemand anders was met Liuzzi?

Monaco is weer geweest, Ik begin een steeds grotere hekel te krijgen aan dat irritante ventje van een Alonso, heb echt een pesthekel aan hem, ik vind het ook geheel onterecht dat schumi naar achter is gezet. Naja hopen op de volgende race dan maar. Dat Alonso maar is een keer hard de banden in mag gaan...

Kheb 209 punten Valt me nog redelijk mee..

Dat hele Schumi verhaal blijft gewoon onterecht. Zijn totaal geen harde bewijzen dat het met opzet was etc etc. Maja...vanuit de pits vertrekken en dan als 5e over de streep gaan...hulde Achterstand van 21punten is nog wel te overzien, kan nog van alles gebeuren

Toch nog 213 punten behaald...+ralf+
Villeneuve stelt me weer teleur...lijkt zo goed als afgeschreven...:X

Kijken wat Webber voor me kan betekenen de volgende race...:winner:

Status
Not open for further replies.