flinke setup: nooit gepakt bij politie??

MHL

Well-Known Member
nou zie ik hier toch behoorlijk wat mensen met dikke setups, en vroeg mij dus nu om half een snachts af: worden jullie nooit gepakt, en zijn jullie nooit op de rollerbank geweest??

Laat mij het weten!! :P

Greetzzz

MHL
 
Advertisement - register to remove this

@ rollerbank ben ik nog nooooit een politie tegen gekomen, die onze hobby;s tof vinden..ik ben er altijd lopend naar toe gegaan :P en ff een praatje maken met die ome agentjes..
 
mwa zo heftig spul heb ik ook niet gehad,maar wel vaak genoeg met project spul rondgereden (onverzekerd ..)

en nog niet gepakt :)
 
ik rij vrij regelmatig door het dorp en ben vorige week zaterdag op rollerbank geweest (Evo70 JS tuned, keihin 28 pwk, C20, hpi2004, overrange etc etc) (wel vrijwillige, dus GEEN boete werd belooft) maar die joden werden helemaal gek, en zeiden dat als ik ooit gepakt zou worden, ik die scooter NOOIT meer terug zou zien, en beloofde me dat ik LANG voor de boete moest gaan werken :D 8P
 
Ik kan vrijwel altijd gewoon door Assen rijden , niks geen problemen met politie .
Ze rijden er dan wel , maarja dat is zo afgeschut ;)
 
8)
king.gif
 
Aeroxje said:
ik rij vrij regelmatig door het dorp en ben vorige week zaterdag op rollerbank geweest (Evo70 JS tuned, keihin 28 pwk, C20, hpi2004, overrange etc etc) (wel vrijwillige, dus GEEN boete werd belooft) maar die joden werden helemaal gek, en zeiden dat als ik ooit gepakt zou worden, ik die scooter NOOIT meer terug zou zien, en beloofde me dat ik LANG voor de boete moest gaan werken :D 8P


hoe heb je dat gedaan dan, lopend daarheen., en gevraagd of je vrijwillig op de rollerbank mag, zonder dat ze een boete geven?
 
MHL said:
hoe heb je dat gedaan dan, lopend daarheen., en gevraagd of je vrijwillig op de rollerbank mag, zonder dat ze een boete geven?

yup, of scooter ergens neerzetten waar ze het niet zien, vragen of je em erop mag zetten. en em dan weer gaan halen:D
 
Aeroxje said:
ik rij vrij regelmatig door het dorp en ben vorige week zaterdag op rollerbank geweest (Evo70 JS tuned, keihin 28 pwk, C20, hpi2004, overrange etc etc) (wel vrijwillige, dus GEEN boete werd belooft) maar die joden werden helemaal gek, en zeiden dat als ik ooit gepakt zou worden, ik die scooter NOOIT meer terug zou zien, en beloofde me dat ik LANG voor de boete moest gaan werken :D 8P

na die opmerking zou ik ermee weggereden zijn 8P :P
 
nog nooit gepakt met deze scooter... *klop klop klop*

met m'n vorige was dat wel anders, toen werkte ik zowat om m'n boetes te kunnen betalen.
 
Ik ben ooit gepakt met evo70, c20, 21mm, std ontsteking en zeer kut afgesteld. Toen ik op de rollerbank moest maakte ik bezwaar omdat ie veel te warm was van de hele rit. Scooter achtergelaten @bureau en paar dagen later kon ik hem ophalen plus boetes van in totaal 350. Als ze me nog een keer pakten was ik hem kwijt. Dat was 1,5 jaar terug.
 
Back
Top