firefox loopt niet goed

scoot-boy

Well-Known Member
ik ben bezig met een firefox op te knappen nu heb ik het hele blok in elkaar zitten en wil heel slecht starten ik heb hem nu een paar keer goed aan de loop gehad maar na een poosje stopt hij ermee verder is alles goed cilinder ontsteking vario en alle gedoe tis net als hij druk verliest wie kan mij helpen orginele cilinder sproeier 74 gianelli next en een 17,5 dello en een doppler koppeling en doppler membraam verder orgineel
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

we hebben nu 12 mm erop met die 74 en de bougie kleurt redelijk koffiebruin dus dat zit wel goed en we hadden hem ook aan de loop maar hij trok niet goed en viel later weer uit en nu zijn we weer bij het begin dat hij gewoon een beetje pruttelt
 
Misschien loopt die goed omdat je electro choke aanstaat, probeer eens een grotere sproeier, zodat die de eerste paar meters kut loopt. En als die warmer word goed loopt ;)
 
maak dat dan eerst , dat is zeer zeker al niet goed , en dat kan ook behoorlijk invloed hebben op het rijden..

vind je het gek dat een scooter niet goed rijd als ie maar half in elkaar zit 8P
 
Ok dus wel, maar het probleem is dat hij nog steeds niet wil starten, erg moeilijk dan.. maar als hij loopt(met volgas) blijft hij op 1 toerengebied hangen en erg laag, en de toeren stijgen ook niet, behalve als je gaat klooten bij de carb, hand er voor etc.. org cil 12mm spr74 gianelli next
 
alles kan ;)

ik kan de staat van jouw blok natuurlijk niet bekijken , mja , je moet uitgaan van vaste waarden , dus std waarden. alles moet goed zijn en zoals het dus hoort. dat is het eerste wat je moet doen , zeker weten dat het goed is , ik zelf reviseer zelfs soms gewoon een blok omdat ik dan zeker weet dat alles goed is , want als je om een verrot blok heen loopt te sleutelen kom je van het 1 in het ander. dus beter in 1 keer goed..

mja , zoals ik al zei , ik kan niet in jouw blok kijken ;)

mischien zijn de keerringen wel lek , mja , mischien ook de cilinder wel verrot , het membraan slecht etc. etc. , als je een scooter wilt maken moet je eigenlijk ook weten waar je moet zoeken ,anders moet je er niet aan beginnen vind ik , nu is dit forum er voor om mensen te helpen die het toch zelf willen doen , maar zorg dan eerst dat je alles goed controleert .

verder is het zo dat je nog steeds niks aan die sproeier hebt gedaan , want dat is dus een vaste waarde , die is te klein gewoon dus verander dat nou eerst eens
 
Back
Top