Firefox loopt voor geen meter

Status
Not open for further replies.
Hee nu ik mijn nieuwe bobine geinstalleerd heb wil ik de carb afstellen.

Heb de luchtschroef op 1,5 gezet en erzit een sproeier 80 in. Hij komt nu echter amper over de 50km/h heen en ook lang niet op volle toeren.

Hij loopt stationair goed en de bougie is koffie met veel melk kleurig, maar aan 1 kant is hij een stukje zwart?? Het is een nieuwe bougie (en kabel en dop), en de bobine is dus vervangen ivm sesamo gedoe.

Hij loopt stationair goed, maar hij hij trekt op tot zon 30km en dan lijkt het wel of je de rem iets intrekt terwijl je volgas blijft geven. Het begin optrekken verloopt raar je voelt de power wat komen en gaan terwijl het toerental vrij weinig verandert (geen overtoeren).

De hele overbrenging is niets aan verandert en voor ik de boel wijzigde (bobine uitlaat luchtschroef) liep alles redelijk, top was toen ongeveer 60 of 65.

Verandert:

- nieuwe bobine zonder sesamo, hij stottert niet, alleen bij bergaf een paar keer en als je dan gas los laat en weer herneemt duurt het ook ff voor hij hem pakt
- nieuwe bougie, bougiekabel, bougiedop
- luchtschroef dichtgedraait naar 1,5 (stond op 3 ofzo)
- originele uitlaat er op (heeft die ook nog goed mee gelopen)

ROEP MAAR, is sproeier 80 niet erg groot?? hoekan het dan NOG lijken alsof die te veel lucht heeft?
 
Advertisement - register to remove this

Kleine update: heb de carb er onder weggehad en schoongemaakt en weer teruggeplaatst en wat met de luchtschroef gespeeld..

Stationair blijft hij wel enigzins lopen (je moet toch nog af en toe wat gas geven, wat kan je ontzettend slecht bij de carb zeg op een firefox).

Als ik niet meer dan half gas geef rijd hij ook nog wel, maar zodra ik volgas geef begint hij te stotteren en slagen over te slaan en wil die ook op lage toeren niet meer goed blijven lopen...

Bougie is koffie met een klein beetje melk, maar een klein stukje ervan (je moet naar dat rondje kijken toch?) is veel meer zwart ??
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top