firefox loopt aan? :S

Hilly

ik ben KK TOF
een maat van me heeft een firefox en het lijkt alsof hij aanloopt. en nee het zijn niet de rollen en ook niet de trommelrem. Het lijkt bijna of je vsnaar te strak zit om het zo uit te leggen.
Ook als jem elektrisch wil starten rijd hij al bij elke keer dat je het knopje indrukt. je kan dus rije met je elektrishe starter 8P . Elke keer En naar achter rijde gaat VEEL stroever dan naar voren.
hebbe jullie een id wat het kan zijn voordat ik heel dat ding open ga breke? :)

thx
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Miamimarc


hier heeft het dus totaaaal niet mee te maken.


Ik denk dat het wel aan de trekveertjes ligt, ik kon ook nie meer achter uit nadat ik vergeten was me trekveertjes terug te plaatsen8P . En de symtonen lijke erg op elkaar, duzz geef ff argumenten voordat je wat blaat.
 
Originally posted by bissie



Ik denk dat het wel aan de trekveertjes ligt, ik kon ook nie meer achter uit nadat ik vergeten was me trekveertjes terug te plaatsen8P . En de symtonen lijke erg op elkaar, duzz geef ff argumenten voordat je wat blaat.

ik heb al een heel ander achtergedeelte erin gedaan.... dus poullies en koppeling met drukveer enzo. en sorry moest snel wat typen want de les0t0 kwam eraan :W
 
Misschien is je achterkoppeling geblokkeerd omdat er iets is afgebroken of iets dergelijks. Haal je carterdeksel eraf en draai aan het achterwiel en kijk of de v-snaar ook mee wil.
 
iets met zen koppelingsdeksel. met mijne erop doet ie het. op die grote moer en aan de binnekant van zijn koppelingsdeksel zitte vette krassen. net of ze te dich op elkaar zate
 
Back
Top