Fiddle Brom omkeuren naar snor

Na het vervangen van de snelheidssensor startte de scooter en loopt alleen stationair. Reageert niet op de bediening. Het is altijd +/- 1000 rpm. Ik veranderde de kaart in een andere kaart gelezen van sym x-pro die 50 km/h reed. Ik heb een limiet gesteld van 80 km/u en 12000 rpm. Nu accelereert hij goed met 70 km/h.

Ik las op google dat er verschillende kaarten beschikbaar zijn voor Dellorto. Ik ben benieuwd waar je zo'n RACE level map kunt kopen
 
Na het vervangen van de snelheidssensor startte de scooter en loopt alleen stationair. Reageert niet op de bediening. Het is altijd +/- 1000 rpm. Ik veranderde de kaart in een andere kaart gelezen van sym x-pro die 50 km/h reed. Ik heb een limiet gesteld van 80 km/u en 12000 rpm. Nu accelereert hij goed met 70 km/h.

Ik las op google dat er verschillende kaarten beschikbaar zijn voor Dellorto. Ik ben benieuwd waar je zo'n RACE level map kunt kopen

Zou je RPM naar 9500 zetten.. 12.000 loopt straks je blok defect.
 
Hoi, ik heb ongeveer dezelfde vraag. Ik heb een Fiddle 2 euro 4 25km/h uitvoering (ring is er al uit en ecu is staat op 70). Om er een 45 km/h uitvoering van te maken, moet dan alleen de ontsteking (blauw naar zwart pickup) en de ecu herschreven worden? Of moet er nog meer gebeuren aan bijv. carburateur? Alvast bedankt!
 
Ring eruit, ECU aanpassen (diverse parameters), en blauw naar zwart pickup als je een blauwe hebt.
Ik heb ook nog sproeier aangepast, naar 86
 
Ring eruit, ECU aanpassen (diverse parameters), en blauw naar zwart pickup als je een blauwe hebt.
Ik heb ook nog sproeier aangepast, naar 86
Hi, bedankt voor je antwoord! Jouw Fiddle 2 was ook een euro 4? Carburateur is electronisch geregeld toch, liep hij zonder sproeier-aanpassing niet goed? Ik heb nog een ECU van een 2019 euro 4, 45km/h liggen dus als ik die met een zwarte pickup erop zet zou het een 45kmh versie zijn?
Zouden de rolletjes ook nog aangepast moeten worden?
 
De sproeier heb ik aangepast omdat hij stotterde wanneer ik gas gaf na het nemen van een bocht.
En op advies van een SYM monteur.
Rolletjes heb ik 9gram of 8,5gram.
 
Back
Top