FeleMele@zipSP

Status
Not open for further replies.
kleine update dan maar ! Heb daarnet me pakje binnengekregen met daarin me radje en KVS slangen !

hier alvast een picje er van :

PC190046 (600 x 450).jpg



en wat me dpr pijpje betreft, die komt er ook zo speodig mogelijk . Eerst betalen uiteraard....dus wordt nog even sparen voor die er is !


Dit was het dan voor vandaag jonges.
 
Last edited:
update 22/03/'06

vandaag het geheel eens in mekaar gezet om zo makkelijker mijn kappen af te werken en spuitklaar te maken. Ik vind dat het resultaat er best wel mage wezen, commentaar is uiteraard ook welkom ;)

hier volgen de pics !

PC240088 (600 x 450).jpg


PC240089 (600 x 450).jpg


PC240091 (600 x 450).jpg


hier nog een fototje met het blok er onder en me fabrizi pijpje gedeeltelijk gepolijst :

PC240084 (600 x 450).jpg
 
Last edited:
goed bezig man, die kvs-slangen! die wil ik ook :) waar heb je die gehaald? en hoeveel mm binnendiameter is die slang? 15/16/17?

mvg,
 
jaja word al steeds beter maar een andere filter mag wel hoor niet z'n cheap ufo filtertje :) neem die van twin air bv ziet er ook veel beter uit
 
Vette scooter, ook leuke cilinder :D
Alleen je uitlaat is dat wel de fabrizi evo ?
Zo aan de bocht te zien niet toch ?

Ciao
 
MHR said:
goed bezig man, die kvs-slangen! die wil ik ook :) waar heb je die gehaald? en hoeveel mm binnendiameter is die slang? 15/16/17?

mvg,

Ty man ! :p en wat de diameter van de slangen betreft zijn ze nogal naar de brede kant... 't is te zeggen ze hebben een diameter van 19.3 mm om nauwkeurig te zijn :p

Hoop dat je er wat mee bent en hoop ook dat ze mooi zullen gaan passen ;)
 
Dnamaster said:
jaja word al steeds beter maar een andere filter mag wel hoor niet z'n cheap ufo filtertje :) neem die van twin air bv ziet er ook veel beter uit

Wat de filter betreft blijft hij niet el cheap0 :p ben namelijk van ziens de 21mm te vervangen. Er komt nl. een echte keihin 28mm PWK op met passend twin air filtertje dat ik nog liggen had. Alles is aanwezig op het recht spruitstukje na...

hier alvast een picje :p

PC250096 (600 x 450).jpg



pro-ice said:
Vette scooter, ook leuke cilinder :D
Alleen je uitlaat is dat wel de fabrizi evo ?
Zo aan de bocht te zien niet toch ?

Ciao

Wat de uitlaat betreft : Denk ook dat niet dat het de evo pijp is van fabrizi :( helaas. Maar ga ze zeker zien te testen. Misschien kan ze toch nog vrij goed mee met me setup hoe ie nu is ( nog niet max tunede cc ). Maarja we zien wel :)
 
Last edited:
ha mooi project alleen zijn je kappen een beetje "afgekapt" lijkt et bij je inlaten. ga je dit nog verder dichtmaken of wat zijn je plannen? ziet er goed uit achterlichtunit is egt super mooi weg gewerkt. ga zo door;)

grt
 
J-tuning said:
ha mooi project alleen zijn je kappen een beetje "afgekapt" lijkt et bij je inlaten. ga je dit nog verder dichtmaken of wat zijn je plannen? ziet er goed uit achterlichtunit is egt super mooi weg gewerkt. ga zo door;)

grt

Mijn bedoeling was eerder omhet zo te gaan laten... gewoon mooi in kleur zetten. Maar kan je je mss even verduidelijken want snap niet goed wat je met dat afgekapte bedoelt :p

Me kappen worden blinkend zwart met fluo oranje velgen en details zoals de roosters en veren.... geef jullie mening maar wat de kleuren combo betreft ! :7
 
Hollow said:
Mijn bedoeling was eerder omhet zo te gaan laten... gewoon mooi in kleur zetten. Maar kan je je mss even verduidelijken want snap niet goed wat je met dat afgekapte bedoelt :p

Me kappen worden blinkend zwart met fluo oranje velgen en details zoals de roosters en veren.... geef jullie mening maar wat de kleuren combo betreft ! :7

Wat hij waarschijnlijk bedoeld is dat je kappen ineens ophouden... laten we zeggen ze zijn gewoon verticaal afgesneden je zijkappen:) denk dat hij dat bedoeld..! mja ziet er goed uit dude:D blijf hem zeker volgen en we trekken nog wel een sprintje neem ik aan ;)?

Ciao!:)
 
Uiteraard trekken we nog wel eens een sprintje ;) zelfs meerdere als het van mij zou afhangen ! Zolang ik maar niet afval :p komt allemaal wel goed... een beetje afwerken en al eens zien wat het geeft als ie in kleur staat. Wat de kappen betreft moeten er idd nog wat details worden gecleaned. En gewoon spuitklaar maken. perfect plamuren enz... kan het eventueel later nog wijzigen !

ik houd jullie op de hoogte :p comment is nog steeds welkom ! :7
 
Hehe komt wel goed.... heb er wel vertrouwen in:) .. en meerdere sprintjes misschien als ik niet te hard word gevlamt ;) dan vind ik het best :p mja goed .. mzzl en suc6!
 
ha ja k bedoel dat je kap opeens ophoud. dat zie je niet vaak daarom is het wel speciaal. k ben ook bezig met mijn achterkappen uit een stuk te maken. check me velgen ook meteen ff zijn ook oranje;) en geef ff comemtaar wat je ervan vind:p zou leuk weze...

grt en ga zo door he:)
 
Bas@Ritthem said:
Fabrizi, Gruwelijk or:D , Dat licht is mooi gedaan eeh, kga em volgen!

hehe dank je ! Maar helaas moet er nog zo veel gebeuren. Van die kleine dingetjes die tijd en geld kosten om hem draaiende te krijgen ! ben namelijk benieuwd hoe ie het gaat doen :7

de kleine dingen waarover ik het had :

-goede naaldlager aanschaffen [ vertrouw deze niet echt meer ]
-vloeibare pakking
-de juiste rollen aanschaffen
-rotor afstellen, dus een micrometer voor in het bougiegat of gradenschijf... mij gelijk wil het zelf doen :)
-kvs SLANGEN [op aanvraag van aC'88 :p] pas maken en aerox radiateur zien te verstoppen achter me voorwiel :)
-en als laatste me asje in kickstartersysteem verneukt doordat er een paar tandjes afbraken... dus ook fixen :(

Zo dit waren dan ze zogenaamde "kleine dingen" lol :p MAAR het komt wel goed ;)

edit op aanvraag van aC'88 :p slangen !!!!!
 
Last edited:
(trekt op nix)

Foptje hé paul ;)

Leuke update weeral, we maken er de gekste zip van :p
goed bezig maatje :p
 
waarom moeten belgen slangen altijd darmen noemen? Klinkt zo goor!!
Vanaf nu slangen fele!!!!!! Dus KVS slangen!!

mzzls :p
 
aC'88 said:
waarom moeten belgen slangen altijd darmen noemen? Klinkt zo goor!!
Vanaf nu slangen fele!!!!!! Dus KVS slangen!!

mzzls :p

haha is goed makker ! Bij deze is het rechtgezet :p KVS Slangen ! En trouwens jij woont toch ook in belgie :p aan de grens met NL :p DUS :eek: wat heb je met die belgen :) Spreek je wel op msn dude.

greetz Fele
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top