FeleMele@zipSP

Status
Not open for further replies.
Zo is het idd ! Het is gewoon de bedoeling dat ik er mij mee bezig houd en er plezier aan heb! Wat heb ik nu aan iets dat af is :p in enkele weken...En meetings zijn nog niet driect bij de deur ! Mja het ding heb ik dus gestart gekregen en 't heeft gereden ! Enkel nog afstellen enz... wat de uitlaat betreft het is een oppervlakkige roest en de demper is niet de originele ! Vorige eigenaar speelde hem kwijt en had er een andere op gezet :( dusjah... wil hem verder gaan polijsten.

Houd jullie op de hoogte !
Greetz Fele ! :p
 
een kleine update dan maar ! :p Hier een paar foto's van me rotor en 19-22 polini evo recht spruitstuk! :)

PB030031%20(600%20x%20450).jpg


PB030036%20(600%20x%20450).jpg


dit was het dan !
 
Last edited:
De 80cc fabrizi kitjes die ik heb gezien hadden.
- Een andere uitlaat
- Een andere mantel om de cillinder

En ook icm een 19mm, zou ik eerder denken dat dit een 50cc kitje oid is:x

Verder jammer v/d pijp, hopen dat hij weer mooi word;)
 
Freekyrox!! said:
Deze jongen heeft zijn zipje nog geen werkweek geef een mens eens tijd... en staat er 1dag op
Hij heeft zware studies en dat gaat voor op je HOBBY (srry voor offtopic)

Voor de rest veel succes met je scoot ;)


Grtz

Dan moet je pas een page openen als je verder gevorderd bent en dus meer foto's hebt :)

Maar het ziet er wel leuk uit :)
 
IkKe00 said:
t.o.v. de gemiddelde belgische project scooter is deze al wat verschillend.

:| hier @ st.net staan ook amper belgische projecten, er zijn er wel een heel deel meer maar die worden hier niet gepost.

Feit: in belgië wordt het minder gedaan maar dat wil daarom nog niet zeggen dat diegene die een projectscooter hebben er niets van bakken.

Iig suc6 met project verder, ben benieuwd wat ervan wordt gemaakt.
 
Spasta said:
:| hier @ st.net staan ook amper belgische projecten, er zijn er wel een heel deel meer maar die worden hier niet gepost.

Feit: in belgië wordt het minder gedaan maar dat wil daarom nog niet zeggen dat diegene die een projectscooter hebben er niets van bakken.

Iig suc6 met project verder, ben benieuwd wat ervan wordt gemaakt.

Neeeenee je snapt mijn punt niet ik ben zelf belg heb ook een project maar staat hier niet :P
Ik bedoel gewoon dat we in belgië niet veel mensen hebben die met PIA bezig zijn maar het vooral mina is.
Versta me niet verkeerd aub ;)
 
@ spasta : Dank je makker :p komt wel goed... alles kalm aan doen :)
@ ikke : Mja in Be heb je NIET zo heel veel pia projecten maar pia begint toch wel wat op te komen hoor... verschiet vooral niet op meetings ;) en de pijp komt wel goed man :p die gaat nog mooi pronken...als ze goed presteert ten minste :p

@ erwin : Het is toch niet de bedoeling alles ineens te gaan poste als alles bijna af is....liever de spanning er wat inhouden en de vorderingen gewoon posten... kunnen mense gewoon hun mening delen met mij en eventuele foute die ik zou begaan recht zetten ! Is toch een van de redenen waarom je een projectpage maakt ? NIET ?

Nja
tot de volgende :p
Greetz Fele :)
 
voor wat het nu is ziet het er vrij rampzalig uit maar ik denk dat dit wel een geinig ding gaat worden, en ik vind het eigenlijk een beetje flauw om te gaan lopen GISSEN over een andermans project !
Projecten duren lang, kosten veel en vergeet niet de tijd tussen verschillende Updates niet...

dus STFU en w8 gewoon af :W

'k Hoop dat je er wat moois van gaat maken enn dat pijpje is wel te redden hoor ;)
 
ErwinZ said:
Dan moet je pas een page openen als je verder gevorderd bent en dus meer foto's hebt :)

Precies.
Dat staat ook aan gegeven in de regels.



pm me tegen die tijd maar.


edit : pmed... project weer open :) ben benieuwd naar de update, succes !
 
Last edited:
Ziezo , Hoop dat ik nu de regels wel naleef Jasper ? Nu terug on topic :)

Reacties zijn altijd welkom !

Greetz Fele :7
 
joo fele
echt een ruig zippie hoor... met je 8terkant gaat het wel goed koem denkss
maare ik heb je al 2 weken nie gesproke op msn
want je zou je overange kope tochh
stuur ff pm ofzooo
suc6 vedder mzzl
 
ziet er wel tof uit ben benieuwt en let niet op de commentaar joh;) er is altijd baas boven baas;) maar het komt cker goed met dit beestje, blijf um volgen.

mzzl wes
 
ZiP Sp said:
ziet er wel tof uit ben benieuwt en let niet op de commentaar joh;) er is altijd baas boven baas;) maar het komt cker goed met dit beestje, blijf um volgen.

mzzl wes

Komt idd wel goed dude :p setupje nog wat uitbreiden enz :p en branden zal het !!!
 
nice, mooie underseat!, en aparte fabrizi setup :) zie je niet vaak. ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat scoren.
check mijn zipje ook eens ;)

ga zo door!
 
als het wat beter weer wordt zullen we er eens voor zorgen dat het rijdt :D
De rotor moet nog ff goed gezet worden en dan kan het afstellen beginnen ;)
 
Bunny said:
als het wat beter weer wordt zullen we er eens voor zorgen dat het rijdt :D
De rotor moet nog ff goed gezet worden en dan kan het afstellen beginnen ;)

Hopelijk wordt het snel weer wat beter weer, want zoals het er nu aan toe gaat ! Paar dingen in orde maken en ding in gang stampen en dan afstellen :p Dat kankerweer toch :p made me sick :(
 
een kleine update dan maar , hier een picje van me cleane blokje :

PB190142 (600 x 450).jpg


me voorkap waar de spotjes al gedeeltelijk zijn ingewerkt :

PB190164 (600 x 450).jpg


en me framepje dat ik wat heb gecleaned :

PB190165 (600 x 450).jpg


ziezo dit was het voor dit ogenblik !

Greetz Fele :p
 
Last edited:
echt geinig ding dit
maar heb je misschien ook fotoos van de binnenkant van de cil?
vind dat soort fotoos altijd mooi

maar verder veel succes met je project
 
Ziet er allemaal leuk uit man:) komt wel goed zie je vast wel keertje verschijnen at meetings:O ? :P ?

Ciao!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top