This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Favoriete comedy serie op TV

Ok.. Young Ones, Grounded for Life, Friends (kijk het nu nooit meer mgoed), Blackadder en nog wel wat dingen.
 
Ik heb er eigenlijk meerdere:
-the young ones
-Newsradio
-spin city
-nog zon engelse met twee gasten die in een flat wonen en ze hebben het eigenlijk alleen maar over neuken en bier drinken, ben ff de naam kwijt
-allo allo:#
 
waar en hoe laat is the simpson eigenlijk, tijd gevolgd, maar was opeens foetsie, altijd tof gevonden , ennuh ... DBZ
 

Ohw jaa!! The Young Ones die vond ik ook altijd super, jammer dat ze niet meer op tv zijn. Toch. Hoe laat komen ze anders?

Die andere series ken ik ook. weet ook ff de naam niet van die ene serie.
 
Young Ones is net herhaald op BNN maar is paar week terug gestopt (was laatste aflevering dat ze met zn allen met een bus een ravij in knallen... ligt die bus daar, hoor je Rick: well that wasnt so bad!.. en dan nalt de bus uitmekaar ).

Wat ook wel leuk is is euhm... WYCNW weetiveel.. is iig een comedy over radiostation.. elke dag op net 5 geloofk
 
Coupling die heersscht,
en schone schijn ofzoiets, is al best oud, engelse humor heerst
Fresh prince, the nanny, everybody loves gaymond, friends, newsradio, wil en grace , Martin payne, spin city en ongetwijfeld nog wel meer.
 
TAXI met Danny De Vitto

Al een oude serie. Is een tijdje elke ochtend op sbs uitgezonden, dacht dat ie soms nog op tv is.

Maar een super serie:W
 
Ik zet altijd ron 12 uur de tv aan en dan zie ik altijd Frasier en the nanny (datis niet echt boeiend vind ik) end aarna Seinfield, en NEWSRADIO, dat roelt echt hard..Bill is echt mijn held
 
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind op dit moment Costa erg leuk Ook een soort van.

Verder family guy op net 5. Ook erg droog.
 
"Listen I only say this once"
- allo allo:W 0? 9||6

- Fresh Prince
- Sam Sam (Jimmy: "Woehaaaa")
- Friends
- MWC
- etc