Post je favoriete weed-soort :D

Arnold MHR

Well-Known Member
Tja, ten eerste, dit is alleen voor mensen die willen vertellen welke weed soorten zeer relaxt zijn en waar te verkrijgen.
Ik heb geen zin in een wel/niet discussie over cannabis-gebruik, laat dat duidelijk zijn.

Ik zal dan maar beginnen....


Mijn absolute topper is Silver Shiva....

Koste 12,50 Euro voor een groot zakje, waar je gemiddeld 5 redelijk sterke jointjes uitdraait.

Spul verkruimeld zeer goed, lekker goed gedroogde weed.
THC gehalte is enorm volgens mij :D Echt spul waar als je der aantal jointjes van gerookt hebt je echt lekker ram van je zender bent.

Te verkrijgen bij de weed centrale in Eindhoven die legaal aan huis bezorgd (zal nummer niet geven ivm met spam etc, wil je het hebben pm me maar)
 
Advertisement - register to remove this

Ach ja maar Arnold jij bent ook de weedies man he!! :)

Nou ik nu maar:

Ik vind afghaan gewoon relaxed te smoken als je het ff snel wilt doen. En White Widow is mijn topper voor de wat langere termijn zeg maar :p, ik vind het wat minder draaien als de rest(beetje vochtig en dik) maar als je eenmaal een goeie hebt en je smoked hem lekker op dan heb je er ook 1 hoor! 8)

Het gevoel is gewoon lekker spezerig in je hoofd en blijft langer als de rest vind ik. Gewoon superelaxed en blij enz :)

Wat ik kutspul vindt is nou K2 , damn wat een kutspul.
Eerste keer d8 ik zal wel maandagzooi wezen maarja na een paar gehaald te hebben en was het iedere keer weer raak:
godsgruwelijke koppijn en gewoon misselijk en shit.

Maarja mijn favoriet is dus White Widow :D
 
Sorry ik vind dat je dit niet egt kan zeggen want het hangt heel erg van de shoppa af en de tijd en de persoonlijke smaak.

maar goed:

Red Hair
Zuiderpark
Jack Harrier
Sensemilia
Liquid
V8


mja Hier in Den Haag vind ik deze 3 shops goed:
-Cremers
-Jukebox
-Panda
 
vindt dat je dat ook niet zo 1/2/3 ken oordelen, er zijn zoveel soorten maar het kan bij iedere shoppa weer net iets anders zijn! :) Maare voor weed weet ik het niet zo 1/2/3 voor hasj wel, Crystal Polm van Sky High (R'dam) dies echt heel chill!
 
hmmm volgens mij héet dat jack herrer ... via sensi seed te krijgen ... is wel moeilijk te growen dus vaak slecht van qualiteit , maar bij een goede grow is het echt een master weed


mijn favo is AK-47 van bullz eye in deventer of super silver haze van jemig de pemig moses kriebel in almelo !!! echt master stuff aleen beetje duur


hasj rook ik t liefst nepal van rokade in hengelo !!!


volgende meeting wel wat testen :)
 
Purple ace vroeger, maar heb het pas weer op (nieuwe oogst) was smerig.

voornamelijk nlx

en voor mensen met weinig geld Super Skunk hahaha 8P
 
k2 hebbik ook niet echt relaxte ervaringen mee, ook beetje misselijk etc, maar dat was icm drank dus maybe lag het daaraan...verder hebbik niet echt een favo wietje....

Orange Bud rook ik wel vaak, "knetter" nog het meest, maar veel shops hanteren andere namen, dus het schiet weinig op :)
 
zoals al vaker gezegd, k2 is rommel :)

en wat wel lekker is, orange bud, jack herrer, shiva was volgens mij ook wel relaxed.

en verder, weet ik veel, is ook vaak wel afhankelijk van welke oogst je hebt natuurlijk
 
NLX, van de bamboe in Rotterdam:

nlx3.jpg
 
PowerPlant, PowderSense, Willie's Choice, Regine Special. Dit zijn wel de relaxtere.

Btw Arnold, ik weet niet watvoor blowtjes jij draait, maar 5 uit een twaalfenhalf zakje is erg veel (lees: licht) :)
 
Ik blow niet zoveel meer (LEES: Bijna nooit) maar als we blowen dan is het vaak wel White Widow, namen van weed enzo zijn wel in bijna iedere shop anders.
Laatst is A'dam; "Doe maar tientje White Widow", "Wattes?"
Zulk soort dingen maak je dus best vaak mee.
 
mm valt wel mee hoor mickey :D Van tijd tot tijd ff jointje smoken....

Hoor vaak de naam K2 vallen...en das gewoon rommel ja.....

Orange Bud is ook wel lekker spul trouwens....

Enne Menno, kennen ze geen White Wido in A'dam? Das toch een van de meest bekende namen moet ik zeggen
 
Originally posted by Casper
PowerPlant, PowderSense, Willie's Choice, Regine Special. Dit zijn wel de relaxtere.

Btw Arnold, ik weet niet watvoor blowtjes jij draait, maar 5 uit een twaalfenhalf zakje is erg veel (lees: licht) :)

Idd, vond ik ook :)

Meestal draaien we er 3 uit zown zakje..
 
jack herrer [pistache Den Bosch]
nlx [meetpoint Den Bosch]
mexicaanse haze [twins Den Bosch]

maar gelukkig blow ik al sinds carnaval vorig jaar niet meer :)
 
Mmm mijn favos zijn:

- Bio Haze (shops in A'dam)
- Jungle White (The Jungle, Oss)
- Lekkere zwarte Hash is ook altijd lekker, enorm THC gehalte (The Jungle, Oss)

Mzzl Jeroen
 
white widow is altijd wel lekker en silverhase. Verder rookte ik laatst een zakkie eigen teelt van een klasgenoot. Dat spul was ook aardig te pruimen! Een vriend van me had eerst samen met een andere gast een plastic zak aan eigen teelt. Het moest nog drogen en het hele huis stonk! Maar moeders was toch nooit thuis dus dat maakte niet uit:p
 
tja idd elke weed soort is anders
hier in almelo zijn maar 2 shops
allebei bagger
in hengelo word het wel beter
persoonlijk vind ik Freetime in Amersfoort een suoper shop met goede wiet

ach ja in vergelijking met jullie ben ik maar een leek 8)
 
Back
Top