Post je favoriete weed-soort :D

marbossi said:
Mijn planten trippen. Sinds ik ze (te laat) heb verpot zijn de bladeren steeds donkerder groen geworden. Ze groeiden ook niet meer. Nu komen er van onderuit weer normale licht groen gekleurde wiet bladeren en stengels uit. Die groeien als een m*therf*cker. Zal binnenkort wel een fotootje schieten. Het ziet er niet uit.
Is bij mij precies het zelfde.
 
weet iemand nog een leuke shop in omgeving enschede hengelo, maar niet in hengelo

dus zeg maar almelo, deventer of whatever? 50 km straal misschien?!

graag spoedig antwoord ^^
 
hmm net in nl geweest voor de boodschappen...

ff wat wiet en paddos ingeslagen.

onderweg merkte me chauffeur dat ie nog 2 slechte pillen had, dus heb ik ze genomen om ze niet weg te gooien (ivm controles @ grens). iig werken ze nauwelijks. net hebben we allemaal 2/3 portie paddos genomen (equatoriaans, rest was op ) en nu wachten we op onze trip.... :+
 
Tim_xsh said:
hmm net in nl geweest voor de boodschappen...

ff wat wiet en paddos ingeslagen.

onderweg merkte me chauffeur dat ie nog 2 slechte pillen had, dus heb ik ze genomen om ze niet weg te gooien (ivm controles @ grens). iig werken ze nauwelijks. net hebben we allemaal 2/3 portie paddos genomen (equatoriaans, rest was op ) en nu wachten we op onze trip.... :+


laat een nuchter iemand straks ff wat foto's maken -:-
 
van paddo's ga je dus heus geen dingen zien die er niet zijn... je leeft een beetje in een waas, dingen kunnen een beetje gaan bobbelen, dat je dingen gaat zien die er niet zijn is complete bullshit :) dat heb je met LSD nog nieteens.
 
Tim_xsh said:
hmm bojt met veel goede paddos kan t wel hoor.

het kanb idd wel maar niet zo extreem als iedereen altijd zegt, ik zag bijv eerst of de fiets allemaal beestjes voor me wiel heen lopen. maar dit was ook het enige wat ik zag wat er niet was
 
Back
Top