Post je favoriete weed-soort :D

mja denk dat je ongeveer t zelfde betaald. je hebt immers wel altijd vrouwjtes, anders heb je mss 3-4 pakjes nodig om t zelfde aantal vrouwtjes te krijgen

snap je wat ik bedoel?
 
AC Vlammert said:
ik heb btw gewoon zaadjes gekocht.

vanmiddag in potjes gedaan met voedselrijke potgrond en een beetje water gegeven.

heb 11 zaadjes, nu hopen op zoveel mogelijk vrouwtjes.



iemand nog handige tips voor een beginnend kweker(tje)?
Heb je ze niet eerst laten kiemen? :?
en als ik jou was had ik stekjes gekocht, je bent sowiezo laat, en dan ook nog zaadjes. En bij stekjes ben je er zeker van dat het vrouwtjes zijn.
 
efsane said:
Heb je ze niet eerst laten kiemen? :?
en als ik jou was had ik stekjes gekocht, je bent sowiezo laat, en dan ook nog zaadjes. En bij stekjes ben je er zeker van dat het vrouwtjes zijn.

verkoper zei dat ze in potgrond konden ontkiemen...
 
Tim_xsh said:
mja denk dat je ongeveer t zelfde betaald. je hebt immers wel altijd vrouwjtes, anders heb je mss 3-4 pakjes nodig om t zelfde aantal vrouwtjes te krijgen

snap je wat ik bedoel?

ja ik snap het opzich wel

maar theoretisch is het 50/50
dus als je 10 zaadjes koopt zou je theoretisch 5 vrouwtjes moeten hebben

en aangezien de femal seeds rond de 100 euro voor 10 stuks kosten en normalen zaadjes rond de 30 ben je met gewoone zaadjes denk ik toch goedkoper uit (+ het feit dat die femal seeds ook niet 100% vrouwenlijk zijn)

het scheelt wel een hoop gekut maar goedkoper zijn die femal seeds in verhouding niet tot gewonen. En als je per see zeker wilt zijn dat het vrouwtjes zijn kan je naar mijn mening beter stekkies nemen :)
 
en je moet nog hopen dat alles ontkiemt

maak niet dezelfde fout als mij geef ze niet teveel water als ze nog zaad zijn en nog niet boven de grond uitzijn
heeft me 3 zaden het leven gekost had er 7 over gehouden
 
precies daarom geef ik qwa makkelijkheid de voorkeur aan stekkies

als heb ik wel het idee dat planten uit zaadjes in de buitenlucht veel beter groeien als stekken
 
oke ik snap er nog steeds niets van 8P, mannetjes of vrouwtjes :

100_0254.jpg


100_0255.jpg


100_0256.jpg


100_0257.jpg


100_0258.jpg


100_0259.jpg
 
zaden moet je gewoon in de tuin drukken, niet in potten oid.. maar je begint idd laat.
ik had mijn zaden gewoon in de volle grond gedrukt in het voorjaar, hadj e nog dagje regen, dagje zon, dagje regen, dagje zon... dat is ideaal weer.
aangezien het nu bijna alleen maar zon in, zullen je zaden idd moeite hebben om te ontkiemen.

het beste had je idd stekjes kunnen kopen of wachten tot volgendjaar (of binnen kweken)

en zaden kopen? ... maak mij geld over, ik stuur zaden op voor een spotprijsje.;)
heb er 8 gezaaid dit jaar waarvan er 7 uitgekomen waren, enige nadeel was dat er 5 mannetjes bij zaten 8P
 
Aprilia_area 51 said:
oke ik snap er nog steeds niets van 8P, mannetjes of vrouwtjes :

*fotos*


ik kan het niet zo goed zien op de fotos ik denk dat je even moet wachten om het beter te kunnen zien.

Van hoeveel plannten zijn de fotos genomen?

Loopt btw wel een mier op je plant :)
 
Last edited:
Aprilia_area 51 said:
oke ik snap er nog steeds niets van 8P, mannetjes of vrouwtjes :
Beter ga je je registreren op een wietforum ofzo :p Ik zie het iig niet, onze hadden witte haartjes bij de vertakkingen zeg maar als ik het me goed herinner.

Btw, wrm koopt iedereen zaadjes? Wat zijn de voordelen daarvan? Want ik heb alleen maar stekjes gehad, ofjah, ook wat zaadjes, maar toen ze wat groter waren, waren ze opgegeten door 1 of andere beest :?
 
efsane said:
Beter ga je je registreren op een wietforum ofzo :p Ik zie het iig niet, onze hadden witte haartjes bij de vertakkingen zeg maar als ik het me goed herinner.

Btw, wrm koopt iedereen zaadjes? Wat zijn de voordelen daarvan? Want ik heb alleen maar stekjes gehad, ofjah, ook wat zaadjes, maar toen ze wat groter waren, waren ze opgegeten door 1 of andere beest :?

zaadjes zijn goedkoper denk
 
AC Vlammert said:
zaadjes zijn goedkoper denk
Nou valt goed mee hoor. Sowiezo krijg je alle soorten stekjes voor 5€ bij (bijna) alle growshops. En ik denk dat je ze nog goedkoper kan krijgen als je goed zoekt, voor 2.5 oid.
 
areaarea said:
ik kan het niet zo goed zien op de fotos ik denk dat je even moet wachten om het beter te kunnen zien.

Van hoeveel plannten zijn de fotos genomen?

Loopt btw wel een mier op je plant :)

Elke foto is een andere plant, die mier eet andere beesjes op :#
 
goed nieuws


heb net even gekeken in een potje of het zaadje miss al ontkiemd was en dat was al zo +ralf+ na anderhalve dag is er gewoon al 1 ontkiemd.

gaat dit altijd zo snel of ...
 
Back
Top