Post je favoriete weed-soort :D

AC Vlammert said:
goed nieuws


heb net even gekeken in een potje of het zaadje miss al ontkiemd was en dat was al zo +ralf+ na anderhalve dag is er gewoon al 1 ontkiemd.

gaat dit altijd zo snel of ...

meestal gaat het ontkiemen wel al binnen een paar dagen.
je moet wel ff opletten dat je ze niet TE veel water geeft want dan komen ze niet uit
 
areaarea said:
dat is pech hebben

ik had vorrig jaar maar 1 mannetje ban de 10 planten :)
het was van mn eigen zaden he :) dus boeit me niet zoveel.
ben allang blij dat ze uberhaubt allemaal uitgekomen zijn :W
 
Ik heb nu al geen zin om die shit te gaan knippen.
Knippen is zoooo'n kutwerk :D
Hopelijk vandaag eindelijk die piccies... :X
 
areaarea said:
maar hoe zit dat precies met suikerwater dan?
als ze bloeien gewoon water geven met aantal scheppen suiker erin. dat wordt opgenomen door je planten en het water gaat naar de toppen, die het nodig hebben om te groeien.
de toppen zijn nat/vochtig altijd, daarom laat je het ook drogen..
op het moment dat het droogt trekt het vocht eruit maar blijft de suiker achter, gevolg is dat je wiet zoeter wordt :+

@david, dat is geen wietplant maar een wietstruik 8P
 
Pff, suikerwater :p

Als je hebt geknipt moet je gewoon een half grammetje coke halen, dat door het water mengen, en die toppen besproeien met dat mengsel. Gegarandeerd knetteren :p

David, moet je daar niet oppassen dat het uit de grond wordt getrokken ofzo?

Ziet er wel goed uit, eens zien of ik pics van vorig jaar kan vinden van de oogst. Was prima veel, plantje doet t nu goed, ik weet alleen niet of het een vrouwtje is :p

Met suikerwater wel veel mieren sowieso hé :+
 
Ja t'is echt een flinke struik, deze gaan breder als andere planten die ik had...:p Binnekort misschien beetje bijwerken.
Ze staan achter t huis, dus bang dat ze gejat worden ben ik niet ;)

Suikerwater erbij is dat echt merkbaar? Moet je het zeker regelmatig geven...
 
Vassago said:
Pff, suikerwater :p

Als je hebt geknipt moet je gewoon een half grammetje coke halen, dat door het water mengen, en die toppen besproeien met dat mengsel. Gegarandeerd knetteren :p

bij jou ga ik dus geen wiet kopen :)
 
hoeft geen suikerwater te zijn, kan ook water + honing, probeer het nou maar... en voor de bloei hoeft de plant toch niet veel zon te hebben, dus kan je hem ook binnen neerzetten waar geen mieren komen ;)
 
David said:
Ja t'is echt een flinke struik, deze gaan breder als andere planten die ik had...:p Binnekort misschien beetje bijwerken.
Ze staan achter t huis, dus bang dat ze gejat worden ben ik niet ;)

Suikerwater erbij is dat echt merkbaar? Moet je het zeker regelmatig geven...

ik zou de grote bladeren afbinden om meer zon te vangen...
 
Mijn planten trippen. Sinds ik ze (te laat) heb verpot zijn de bladeren steeds donkerder groen geworden. Ze groeiden ook niet meer. Nu komen er van onderuit weer normale licht groen gekleurde wiet bladeren en stengels uit. Die groeien als een m*therf*cker. Zal binnenkort wel een fotootje schieten. Het ziet er niet uit.
 
Back
Top