This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fast Ac Rocket

Vandaag mijn motorblok & velgjes binnen gedaan om te stralen.
Zaterdag zou ik alles normaal terug moeten hebben.
Wegens late uitbetaling op het werk kan ik morgen pas mijn bestelling gaan betalen.

achterkap vind ik zéér mooi!!

vanwaar dat lange stuk tussen de demper en de uitlaat zelf?
vind het zonde van die mooie ABT pijp

greetz Ken

Ik vind de uitlaat echt tof :W, nu maar hopen dat het ook knalt, maar dat moet geen probleem zijn denk ik zo

@ Romanov : Achterkant gaat voorlopig open blijven denk ik.Heb al eens een plaat ertegen gehouden maar dan lijkt de kap echt super breed.Eerst ga ik de rest van de kap afwerken en dan heel misschien een underseat zelf ontwerpen.

@ S' am : De vorige eigenaar komt niet uit Genk ( bedoel jij Luca?? )
Veel is er niet meer over gebleven van de vorige eigenaar,heb bijna alles nieuw kunnen kopen omdat de ophangpunten verkl**t waren enz,...

@ Tommy : Dat lange stuk heb ik zelf voor gekozen,anders kwam mijn demper verder dan de uitlaat en dat was niet mooi,vind hem perfect hoe hij nu staat.

@ Tune*It : Ik ga proberen std de 13pk te halen,lukt dat niet dan doe ik alles binnen bij AB-Tuning of Twins voor een beurtje <]

@ Iedereen : Alvast hartelijk dank voor jullie leuke reacties.9||6

@ Tommy : Dat lange stuk heb ik zelf voor gekozen,anders kwam mijn demper verder dan de uitlaat en dat was niet mooi,vind hem perfect hoe hij nu staat.

dat had indd niet mooi geweest..
als je dr zelf tevreden over bent moet je het vooral zo houden

Uitlaat vind ik echt stront lelijk.. maja als het maar een beetje vooruit komt
Achterkap is wel erg vet. ben benieuwd hoe dat zadel er uit komt te zien als hij wat beter is aangepast.

Uitlaat vind ik echt stront lelijk.. maja als het maar een beetje vooruit komt
Achterkap is wel erg vet. ben benieuwd hoe dat zadel er uit komt te zien als hij wat beter is aangepast.

Nu ja iedereen zijn eigen mening maar vind het wel wat TE hoe je het zegt.
Maar ja.
Zolang ik ze maar mooi vind.<]

Uitlaat is vreselijk vet. Leuk project,leuk type scooter ook om wat van te maken.
Tot nu toe ziet het er goed uit,ga zo door.

Hey vet man.
Ben zelf ook met verticaal aant proberen max eruit te halen.
Mijne moet ook weg naar ABT voor een uitlaat. Ga hem ook laten maken
Leuk dat er nog iemand is. Zit te w88 op een spruitstuk, die al 2 maanden in bestelling staat. Ik hoop ook de 13 PK te halen. Heb momenteel:
Malossi MHR 70CC 3BR max tuned
HPI 2006
24MM carb + polini big valve.
ABT pijpje. (moet nog gemaakt worden dan)

Het kan nog heel lang duren voordat ik dat spruitstuk heb (nog zeker een maand) :nosmile: maar ik laat het je dan weten hoe het erbij staat
Succes ermee

Ik denk dat er nog wel meer uit een verticaal blokje te halen is hoor Er zijn volgens mij alleen standaard geen hele beukende cilinders te verkrijgen dus dan moet je daar creatief mee worden.
Volgens mij is er al eens iemand geweest die een LC 80cc cilinder van een duitse schakel 'motor' heeft aangepast maar of dit ooit is afgerond... geen idee.

Dikke EDIT: EVO is toch best een leuke cilinder:W

Maar het ziet er allemaal netjes uit hoor! Wat ik me afvroeg: Die achterkap, is dat nou BCD? Ik zag de vormen van die kap en kreeg ineens overal jeuk (oftewel ik krijg de neiging om er een te kopen, een pot poly open te trekken en mijn fantasie er ernstig op los te laten. Omdat het dus een erg mooie kap is)