extra radiateur

Advertisement - register to remove this

oke bedankt
zou het ook kunnen onder in de onderste kap of zou hij daar te krap zitten ( door voorwiel kabels en waterleidingen)?

Weet iemand een rad uitzijn hoofd die beter is als een aerox std rad want die is ook al best wel groot.

Jah Churchester, een malossi radiator!!!
Of probeer eens te kijken bij een autosloop, en met een beetje goede wil.....en een dikke zak flappen mag je der misgien wel een kopen van Team Roke!!! :P

Het enige wat je kan doen is passen, verder zullen alleen mensen met een Aorox je kunnen vertellen hoe en wat. Wacht daar op ofzo.

Ik weet dat er van malossi en van bidalot vervangings radiators zijn. Dus vraag info bij je dealer ofzo daarover. Weet je gelijk prijzen. Of kijk daarvoor op internet.

Kan aan mij liggen, volgens mij vinden er nog al wat mensen dat je ZELF ook us zou kunnen kijken waar wat en hoe.
Als je dat niet kan, kan je er denk ik ook maar beter niet aan beginnen.
Maargoed, pas je voorkap aan en wat erachter zit onder je stuur/voor je benen.
Opzich is zo'n std ding niet slecht.

Ik heb ook nog een extra radiateurtje liggen van een mini cooper, heb ik ooit gebruikt voor waterkoeling van me processor.
Denk ook dat ik deze ergens ga opfixen, probleem is alleen dat dat ding geen ophangingspunten heeft ofzo.
Ik zoek dus ook info over mensen die een 2e radiateur op een aerox hebben geplaatst...

Ik denk dat je eerst even zelf moet kijken wat een beetje ideale plek is voor die rad. en waar je ruimte heb uiteraard(misschien in je buddy).
Ga dan gewoon naar de autosloop en koop daar een grotere of tweede radiateur en knutsel een ophanging in elkaar, en klaar ben je...

Originally posted by frank de pagter
Ik denk dat je eerst even zelf moet kijken wat een beetje ideale plek is voor die rad. en waar je ruimte heb uiteraard(misschien in je buddy).
Ga dan gewoon naar de autosloop en koop daar een grotere of tweede radiateur en knutsel een ophanging in elkaar, en klaar ben je...

Daar zal veel rijwind zijn om je rad te koelen in je buddy komaan....

ja bedankt.
Maar ik heb wel zelf gekeken maar ik wou ff kijken misschien dat iemand de best plek wist en ik heb geen ervaring waar hij het beste kan, ik kan hem wel voor doen maar ik zelf dacht achter het voorwiel dus.

maar bedankt

wees creatief, als je een setup kan bouwen waarvoor een extra rad nodig is, kan je toch ook wel een extra radje derin bouwen :|

Back