extra rad. @ std50

Status
Not open for further replies.

marbossi

Well-Known Member
ik heb nog een nrg radiateur liggen. Niemand heeft echte interresse dus ik dacht, misschien kan ie ook in mijn phantom lc.
Volgens mij is 't niet zo heel moeilijk en past het wel. Maar heeft het zin? Al is het alleen maar voor bijv. minder slijtage van de cilinder.

Advertisement - register to remove this

Ik denk niet dat dat zin heeft want phantom lc heeft zo wie zo al 2 radiator's die zorgen voor genoeg koeling. En wanneer je er nog een derde bij zou doen komt je cil. misschien niet eens meer op temp. En voor het slijtage maakt het geen verschil.

Originally posted by marbossi with
ok duidelijk. en ik rijd idd niet bruut maar ik dacht ...uuuuhm alle beetjes maken verschil:)
Alleen is dit geen beetje, maar gelijk een hele radiateur;
het maakt dus een te groot verschil.

gewoon eronder gooien die radiateur, lijkt me sterk dat ie helemaal niet meer warm word. en bovendien als je later je scoot nog is gaat verbouwen naar 70 cc of iets dergelijks is t wel fijn dat ie niet gelijk warmloopt als je ff ietsje langzamer rijdt. gewoon erin bouwen dat ding.

greetzzz rick

Originally posted by Rickie
gewoon eronder gooien die radiateur, lijkt me sterk dat ie helemaal niet meer warm word. en bovendien als je later je scoot nog is gaat verbouwen naar 70 cc of iets dergelijks is t wel fijn dat ie niet gelijk warmloopt als je ff ietsje langzamer rijdt. gewoon erin bouwen dat ding.

greetzzz rick

:( Hij rijdt met een standaardcilinder he.... Met 3 radiateurs kan ie zn scooter beter als ijsblokjesmachine gaan gebruiken.

Originally posted by Rickie

greetzzz rick

ik heb ook phantom lc en heb echt geen last van dat ie te warm wordt ofzo. Phantom lc koelt van zichzelf al heel goed. (Maarja ik heb ook niet echt een vet brute setup:mad: .)misschien als je de echt wat vettere alu cilinders neemt dat het wel nodig is. Anders heeft het geen nut.

Originally posted by x8racer

:( Hij rijdt met een standaardcilinder he.... Met 3 radiateurs kan ie zn scooter beter als ijsblokjesmachine gaan gebruiken.

Precies, is totaal niet nuttig, maar dat had ik geloof ik al gezegd? Hij gaat dus dicht...

Status
Not open for further replies.
Back