This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Evo Benelli 491

Status
Not open for further replies.
is ut mss niet slimmer een p12 zuiger te halen, kost wel iets meer maar klinkt/is beter, iig mooi een benelli te projecten, idd nog nooit gezien.
hopen dat je hok gaat knalluh,

groete

T zal roel wir eens niet zijn he .... Verder leuk project roel en ik kom wel een keer kijken als je rond gaat blazen Maar toch word je voorbij geraced door het PIAGGIO blok van dennis :X

V.R.T. said:
T zal roel wir eens niet zijn he .... Verder leuk project roel en ik kom wel een keer kijken als je rond gaat blazen Maar toch word je voorbij geraced door het PIAGGIO blok van dennis :X

Tuurlijk knal ik hem voorbij

blackwidow said:
is ut mss niet slimmer een p12 zuiger te halen, kost wel iets meer maar klinkt/is beter, iig mooi een benelli te projecten, idd nog nooit gezien.
hopen dat je hok gaat knalluh,

groete

wat klinkt daar beter aan dan :|

Wederom bedankt voor de reacties..

en dennis.... zou eruit zien als je me niet voorbij gaat

jaja Roel, goed bezig! Erg jammer van je krukas, nu maar hopen dat ze je gwoon een beetje tegemoet komen.

Iig nog veel succes!
Ciao!
Björn

ps. we gaan meeten op lely je ex-ice vs. benelli (optisch dan :X)

Gister toch weer even een avondje bezig geweest met wat vrienden. Natuurlijk ook aan het uiterlijk gedacht en bezig geweest met de achtervelg.
Zie hier het resultaat +ralf+

Status
Not open for further replies.