Evo 2 dna

Evo 2 dna

Well-Known Member
hallo ik ben diederik en kom uit den helder, ik ben begonne met puchies enzo je weet het wel.

Later was ik opzoek naar een scooter en kwam bij geert runea custom terecht en heb daar een dna gekocht.
cag5y7452us.jpg


toen was hij ongeveer zoiets zonder setup...

frame toen witegspote..
p22000016bp.jpg


toen een beetje wezen bestellen.
en alles in het blokkie gedaan.

p10100429fc.jpg


p10700261vp.jpg


p31000103he.jpg


En me carter kap ook onder handen genomen :)

Hier ff overzicht van me setup :)

Cilinder: EVO 70cc 2005
Uitlaat: Yasuni c30/ MHR Team 2006
Krukas: Malossi RHQ
Carburateur: Stage 6 28 mm + XSH Kelk.
Luchtfilter: XSH
Vario: Malossi MHR Multivar 2000
Koppeling: Malossi Delta Clutch
Membraan: Malossi VL13 Tuned
Carters: Gestraald en bewerkt
Poulies: Malossi MHR Overange
Koppelingshuis: Malossi Wing Bell
Halfpoulie: Stage 6
V-snaar: Malossi Kevlar Overange
Spruitstuk: Malossi Recht 22-28mm Bewerkt
Ontsteking: HPI 2006
Lagers: skf c4


foto van de team 06 die er gewoon los onderzit, en die gaat de deur uit...

p1080090xq4.jpg


hier een foto van me pas gemaakte kiesler achterspatbord.

p1080092kd0.jpg


ook heb ik een whoop disk aangeschaft :+ ( voor komt nog)
p1010101or8.jpg


Buddy laten bekleden...

p1010037ep6.jpg



en me achterkap, bijna spuitklaar alleen ff dat gat bijwerken en schuren.

p1010038cp6.jpg


alles kappen hoefen alleen nu in de primer en dan breng ik het naar een maat van die is autospuiter dus dat komt helemaal goed!!

ook heb ik me blok onder me scoot vandaan, omdat ik die ff heb aangepast paar dingetjes en opnieuw in elkaar heb gezet...

er zullen ook meer foto's komen, maar die heb ik nog niet op mijn comp staan

en natuurlijk ff reageren he!
 
Advertisement - register to remove this

Netjes:D

Edit: lijkt die hard op die Evolution Powered DNA, die underseat is hetzelfde en je kappen wil hij dezelfde kleur spuiten, als je ook een fournales koopt, zou ik bijna denken dat je geen eigen fantasie hebt...No offence verder, ik ben beniewd..;)
 
Last edited:
Netjes:D

Edit: lijkt die hard op die Evolution Powered DNA, die underseat is hetzelfde en je kappen wil hij dezelfde kleur spuiten, als je ook een fournales koopt, zou ik bijna denken dat je geen eigen fantasie hebt...No offence verder, ik ben beniewd..;)

eej dat kun je mischien best denken, maar ik heb die achterkap denk nou al meer dan een half jaar zo, en me kappen wou ik altijd al groen hebben, me puch was ook groen. en tja als ik die fournales mooi zou vinden dan koop ik hem, kijk dat achterspatbord hadt ik ook eerder en de whoop disk en me kappen enzo, volgens mij wordt ik een beetje nageaapt niet
 
hoe verneuk je je projectpage deel 1 8P

T gaat er absoluut niet om wie het nu eerder heeft, of jij of iemand anders word nageaapt. Als jij het mooi vind lekker doen....
Hierover kun je eeuwenlang discuseren, en je schiet dr niets mee op

ontopic:

Plannen zien dr goed uit, k ben benieuwd
 
eej dat kun je mischien best denken, maar ik heb die achterkap denk nou al meer dan een half jaar zo, en me kappen wou ik altijd al groen hebben, me puch was ook groen. en tja als ik die fournales mooi zou vinden dan koop ik hem, kijk dat achterspatbord hadt ik ook eerder en de whoop disk en me kappen enzo, volgens mij wordt ik een beetje nageaapt niet

Als je niet wil worden nageaapt dan moet je geen projectpagina beginnen...

trek hier je eigen conclusies maar uit.

t neemt niet weg dat je een mooie/nette dna aan het opbouwen bent :)

gr.
 
jongens jullie hebbe helemaal gelijk hoor, alleen is gewoon bijdehand dat iemand zo ff zonder na te denke iets neer gaat zette... verder laat ik het hier ook bij:)
 
Back
Top