ervaringen met dealers via rembours.

Black Phantom

Senior Member
Ik weet niet of er behoefte aan is maar hoor de laatste tijd van een hoop gasten dat ze niet zoveel hoop in hebben om op internet spullen te bestellen voor hun brommer.
En aangezien ik de afgelopen tijd nog al het een en ander op intenet heb besteld wou ik de voor en nadelen van diverse dealers hier neerzetten. Misschien dat sommige mensen mij kunnen aanvullen met hun eigen ervaringen.

Scootparts.nl -> 2x wat besteld.. Bij beide gevallen duurde het een week voordat ik het in huis had en ook in beide gevallen had ik geen verzendkosten.. (dit is niet altijd zo) Keurig alles geleverd gehad en kreeg ook een bevestiging van mijn factuur.

50cc.nl -> ook 2x wat besteld. Een voordeel van dit bedrijf is dat ze erg veel weten van schakelbrommers en kon ook gerest advies vragen. Binnen 2 dagen had ik alles binnen. Een nadeel is dat je 13 euro verzendkosten hebt.
Maar volgens mij heb je boven de 50 euro geen verzendkosten.
Kreeg ook hier weer een bevestiging via email

VDHparts -> 1 wat besteld.. Ben er iets minder over te spreken omdat je GEEN bevestiging krijgt via email en ik moest 1,5 week op me spullen wachten. Ook krijg je een of andere gekopieerde factuur erbij... (niet echt netjes)
Voordeel is dat je altijd 8 euro verzendkosten betaald.

Ik hoop dat jullie de rest kunnen aanvullen
 
Advertisement - register to remove this

Scootparts - vaak goed, laatste tijd wat minder

JPS - meestal ok, maar als iets niet leverbaar is bellen ze niet ff, dan vraag je waar je spul blijft en blijkt het niet leverbaar te zijn...
 
ik heb gister met dr cilinder besteld, hij zou gister al op de bus gaan, ik heb vandaag nog nix...ik hoop maar dat ie morgen komt dan...
 
50cc had ik laatst wat besteld.. duurde en duurde maar ik kreeg nix... ff mailtje gestuurd, was de bestelling niet goed doorgekomen, naja, geregeld en binnen 2 dagen was de airsal hier..
 
ik heb tot nu toe alleen maar dingen bij scootparts besteld.

Je moet wel zelf weten wat je wil hebben maar was wel altijd optijd binnen, dus altijd binnen een week.

Service is ook goed, HPI was kapot, kreeg nieuwe cdi mee om te testen.
 
ja maar waarom zie ik nu dat dit topic weer alleen naar de scootparts kant trekt?

er zijn toch veeeeeeel meer bedrijven die postorder doen....

iem al ervaring met Easyparts? :P
 
ik had op een donderdag iets besteld bij scootparts en maandag daarna had ik het binnen... dus lekker snel en geen verzendkosten...
 
Ik heb ook goede ervaringen bij 50cc. Ik werd gebeld dat het ongeveer 2 weken duurde voordat ik het binnen had, omdat ze geen malossi remblokken voor een mb5 meer op voorraad hadden.

Ik ben er ook welleens langs geweest en het is wel een goede zaak alleen die tweedehands zooi is echt zooi.
 
Originally posted by Bart
Ik heb ook goede ervaringen bij 50cc. Ik werd gebeld dat het ongeveer 2 weken duurde voordat ik het binnen had, omdat ze geen malossi remblokken voor een mb5 meer op voorraad hadden.

Ik ben er ook welleens langs geweest en het is wel een goede zaak alleen die tweedehands zooi is echt zooi.

wat denk je dan? dat het nieuw is ofzo?
 
Mja 10x wat besteld of zo bij scootparts, altijd alles binnen 3 dagen binnen en maar 1 keer wat terug hoeven sturen maar dat was meer eigen fout (remschijf ophangpunten gedoe) , en de goede kreeg ik ook weer binnen 2 dagen binnen,dus ik vond ze wel o.k!
 
ik had vandaag zonder problemen me cilinder binnen...

Ik bestel ook liever niet op internet...maar niet elke stad is zo rijk bedeeld qua scooterdealers...en als je die dan al heb, kunnen ze je geeneens een fatsoenlijke bougie leveren :'(
 
gjb(scooterparts)
erg goed
ff bellen dag erna in huis

jps
nooit problemen mee

scootparts
goed maar hebben soms vage acties
 
Ik heb wellis wat besteld bij scootparts, daytonashop (of embyparts weet ik ff niet meer) en JPS.
Scootparts komt er dan als betere uit...


Ookal lag ik pas overhoop met Marcel, hij wou ff bijdehand doen, maja dan heeft ie de verkeerde voor zich, en Jarno deed pas ook heel moeilijk, ik kon niet ff snel nog een voetpakking erbij doen, tenminste, ik had hem al besteld, maar wou een bepaalde maat, maar nee dat kon hij niet ff onthouden want dat moest via de andere computer, ja lekker slim, ff een voetpakking bestellen via die andere comp. Sjongejonge je kan toch wel ff datgene dan opschrijven ofzo en dan dus niet een kartonnen erbij doen maar diegene waar ik om vroeg :| Maja scootpartts dus de betere, gewoon goed georganiseerd.
 
Back
Top