Dat moet ik ook nog eens onder de knie krijgen...Kerbinos said:* En kijken of ik kan leren om beter de laatste 5 ronden kan rijden!
ik niet ik moet zorgen dat ik de eerste 3 rondes knal de rest zit wel snor..Niels said:Dat moet ik ook nog eens onder de knie krijgen...
Niels said:Dat moet ik ook nog eens onder de knie krijgen...
Niels said:Dat moet ik ook nog eens onder de knie krijgen...
EW said:Misschien moet je dan zo'n rijstijl aannemen waarmee kil vorig jaar reed. Verdomd lastig om er met die breedte nog langs te komen
BART#21 said:Ik denk dat ik maar eens lekker ga monteuren.
Precies dit keer rijdt ik iedereen er gewoon vanaf :Wrob#10 said:of wat agresiefer rijden...
Niels said:Precies dit keer rijdt ik iedereen er gewoon vanaf :W
BART#21 said:Ik denk dat ik maar eens lekker ga monteuren.
ik vind alles best als je maar koeken meeneemt:7Valentino... said:Zal ik rijden? +pippi+ +pippi+ +pippi+
Kerbinos said:ik bedoel met de laatste 5 ronden, dat ik NUL, NUL MM open laat voor iemand die achter mij zit!!
nog veel te doen tot emmen!!
-:-
g-one said:dat wat op brakel en vw gebeurde, daar kan je weinig aan doen dat is het voordeel van de slip-stream.
daarbij komt dat je Rik niets meer hoeft te leren over strategisch rijden, die weet precies wanneer hij moet toeslaan.
beste remedie voor de laatste 5 ronden > ultra hoog tempo rijden of zorgen dat je al een gat hebt. (maar dat is makkelijker gezegd als gedaan)
#5Arno said:ik niet ik moet zorgen dat ik de eerste 3 rondes knal de rest zit wel snor..
g-one said:dat wat op brakel en vw gebeurde, daar kan je weinig aan doen dat is het voordeel van de slip-stream.
daarbij komt dat je Rik niets meer hoeft te leren over strategisch rijden, die weet precies wanneer hij moet toeslaan.
beste remedie voor de laatste 5 ronden > ultra hoog tempo rijden of zorgen dat je al een gat hebt. (maar dat is makkelijker gezegd als gedaan)
g-one said:dat wat op brakel en vw gebeurde, daar kan je weinig aan doen dat is het voordeel van de slip-stream.
daarbij komt dat je Rik niets meer hoeft te leren over strategisch rijden, die weet precies wanneer hij moet toeslaan.
beste remedie voor de laatste 5 ronden > ultra hoog tempo rijden of zorgen dat je al een gat hebt. (maar dat is makkelijker gezegd als gedaan)