This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Emmen 19 augustus SOBW

Uuhm... Het lijkt me dat de sobw niet alleen kan bestaan van een paar expi, sportklasse & supermotard-rijders....

Circuits afhuren etc kost namelijk een hoop centen...
 
EW said:
2 man aan de start van de tobscoot...
Dan gooien we er toch maar een paar stnd scooters tussen 8P

Arnoud ook weer voorin te vinden bij de standaard, het was dus geen eendagsvlieg actie. Gefeli :W


de topscooters wilde zelf tussen de standaard rijden ofzo eerst wilde ze ze bij ons in de supermotard doen ma da vond edwin in et begin nie goed ofzo

tis bijna wel zeker dat de top scooters verdwijnen volgendjaar
 
ik wil mijn tijd op de malaguti wel eens weten ,dat ging echt super!!

volgens mij heb ik dan pronk nog voorbij gelaten zijn val of niet?

wat was met Arno dan na de race? ging niet helemaal lekker volgens mij?
 
melf #50 said:
ik wil mijn tijd op de malaguti wel eens weten ,dat ging echt super!!

volgens mij heb ik dan pronk nog voorbij gelaten zijn val of niet?

wat was met Arno dan na de race? ging niet helemaal lekker volgens mij?
vanaf de 2e ronde kreeg ik buik krampen en kon zo slecht adem halen,na de race moest ik ff wat adem bij tanken en toen ging het wel weer mja niks aan te doen de andere jongens waren goed snel en het was een leuke race ik kwam nog dichtij maar de race was al voorbij...het was een leuke en droge dag
 
nieuwe top10


Rijder Totaal

1 Arno Bremer 852
2 Benjamin Klok 803
3 Rob Maier 731
4 Steven Fokkens 507
5 Robbert Pronk 502
6 Arnoud v d Sanden 432
7 Jack Stolk 430
8 Bart Klazen 405
9 Dennis de Lijster 312
10 Berry van Mourik 310
 
Last edited:
Mijn verhaal ook maar eens dan:

Vrije training
Thuis dacht ik een snelle goedlopende scooter te hebben maar dat bleek in de training al niet zo te zijn. Dus wat gesleuteld.

Tijd trainig
Hij liep wel wat beter maar helaas kwam ik niet verder dan p8. Nog wat gesleuteld want had wat problemen.

Wedstrijd
Zoals vaker een zeer goede start waardoor ik meteen naar p5 ging. Tog wat plekjes verloren de eerste paar rondes. Na wat spannende gevachten met jack en steven lag ik op p4. Toen kwamen de achterblijvers en zat ik aan de binnenkant bij een groene typhoon en die kwam plotseling naar binnen waardoor hij zichzelf tegen de vlakte reedt. Helaas voor Jack kon hij geen kant op waardoor jack zijn scooter torpeerde een de typhoon. Door dit ongelukje had ik wel een ruime voorsprong en ree op een afstandje van arno. In mijn hoofd dacht ik dit lekker vol te houden want steven lag ook ver achter mij. Maar helaas voor mij waren er nog meer achterblijvers en ook een paar die op het bochten gedeelte niet aan de kant wilden gaan. Van een van hen kreeg ik jammer genoeg geen ruimte en ik werd gedwongen om mij zelf er onder uit te rijden om er voor te zorgen dat we niet met zijn tweeën gingen liggen. Snel opgestapt en met een krom (bijna M-stuur) toch nog 8e geworden.

Met dit achterblijvers verhaal ben ik naar de sobw gestapt om duidelijk te maken dat 'alles in 1 groep' gevaarlijke situaties kan opleveren, maar helaas wil de sobw dit niet inzien en ontkennen ze alles. Voor mij is het na gisteren ook duidelijk wat ik volgend jaar ga doen.
 
Last edited:
menace2society said:
ff iets anders, mensen nog de flitser zien staan tussen de bomen bij epe/nunspeet?


wij iig net op tijd



als je nou op de baan ook zo doorrijd en ook net op tijd ruimte geeft aan de snelle mannen, hoor je helemaal niemand meer zeuren

haha
 
RoP#6 said:
als je nou op de baan ook zo doorrijd en ook net op tijd ruimte geeft aan de snelle mannen, hoor je helemaal niemand meer zeuren

haha


en dat kan ook ,ik rij ook niemand in de weg (teminste , ik geloof van niet)

in 1 groep rijden wil imo perfect , alleen moeten achterblijvers wel even opletten wie er aan komen , en anticiperen zodat mensen die echt voor de eerste plaatsen gaan redelijk makkelijk voorbij kunnen , en niet blokkeren.

alleen moet je dan niet Pronk voorbij laten als ie na een val je weer wil inhalen (hij was er toch wel langsgekomen ,daar niet van)

ik moet wel zeggen dat er maar 23 man waren dus dat viel wel mee , toen ik begon waren er volgens mij rond de 55 man aan het startveld , dan zou je dus ook met dezelfde aantallen rijdenn , wel in 2 groepen uiteraard...
 
Last edited:
naja , er is altijd wel tijdverschil , en volgens mij zaten de tijden in nw weerdinge niet eens zover van elkaar hoor
 
Ik heb je wel eens een heel ander standpunt horen innemen
 
naja , hadden we in 2 groepen gereden had ik meer kans op een beker

en er zat maar 6 a 7 seconden verschil tussen nu , in amsterdam meer dan 20