Arnoud said:ps: edwin kil stopt ook bij de sobw liet hij weten.
EW said:2 man aan de start van de tobscoot...
Dan gooien we er toch maar een paar stnd scooters tussen 8P
Arnoud ook weer voorin te vinden bij de standaard, het was dus geen eendagsvlieg actie. Gefeli :W
vanaf de 2e ronde kreeg ik buik krampen en kon zo slecht adem halen,na de race moest ik ff wat adem bij tanken en toen ging het wel weer mja niks aan te doen de andere jongens waren goed snel en het was een leuke race ik kwam nog dichtij maar de race was al voorbij...het was een leuke en droge dagmelf #50 said:ik wil mijn tijd op de malaguti wel eens weten ,dat ging echt super!!
volgens mij heb ik dan pronk nog voorbij gelaten zijn val of niet?
wat was met Arno dan na de race? ging niet helemaal lekker volgens mij?
menace2society said:ff iets anders, mensen nog de flitser zien staan tussen de bomen bij epe/nunspeet?
wij iig net op tijd
RoP#6 said:als je nou op de baan ook zo doorrijd en ook net op tijd ruimte geeft aan de snelle mannen, hoor je helemaal niemand meer zeuren
haha
Ik heb je wel eens een heel ander standpunt horen innemenmelf #50 said:en dat kan ook ,ik rij ook niemand in de weg (teminste , ik geloof van niet)
in 1 groep rijden wil imo perfect , alleen moeten achterblijvers wel even opletten wie er aan komen , en anticiperen zodat mensen die echt voor de eerste plaatsen gaan redelijk makkelijk voorbij kunnen , en niet blokkeren.
...