Emmen 19 augustus SOBW

Advertisement - register to remove this

ik ben er zeker bij MET tt's , waar ze ook vandaan mogen komen ...

mischien nog wel ff andere velgen scoren want neo's velgen zijn wel heel erg breed.

en dan maar lekker vlammen :) , wel eerst ff trainen natuurlijk en vering op die banden aampassen zover nodig , vanavond ff zuigertje op meten en anders maar ff nieuw zuigertje erin voor emmen..

en nog ff zoeken dat ie beter oppakt , zou niet verkeerd zijn

Kerbinos said:
kijken of er redelijke Open 70 tijden gereden kunnen worden!

-:-

Moet je wel kijken of je je aan iemand kan optrekken natuurlijk :).

Ik ben er ook weer bij met Pronk..... werk kan nu eens in de scheit zakken +ralf+. Ik ben benieuwd wie dr winnen gaat in Emmen..... :7

Gomer_pyle said:
Als het weer meezit wil ik wel een wedstrijdje meepikken in de standaard klasse.

Ik krabbel toch nog even terug. Net me 70cc open blok voor eerst naar de endurance opgehad. En dat wordt nog een leuke investering.:mad:

Ik weet niet of ik er bij ben, ik zie het wel hoe het is met de zippert... als de zip weer beter en betrouwbaar is ben ik er wel denk ik zoniet, niet. :P

Gomer_pyle said:
Ik krabbel toch nog even terug. Net me 70cc open blok voor eerst naar de endurance opgehad. En dat wordt nog een leuke investering.:mad:

mooi , dan ben je dus die jog velgen niet nodig ? :*

@ sander , ook lang al niet meer gezien ,lelystad was je er toch ook al niet?

Lelystad was ik er ook niet nee.. V'waard ook niet..

Heb drukte op werk, en er waren nog wat dingetjes... Emmen ben ik d'r gewoon weer bij.. :)

Back