Elektrische start doet ut niet... :(

Black-X

Well-Known Member
Ik ging vanavond weg en starte scooter met elektrische start, die het gewoon goed deed... Maar toen ik naar huis wilde gaan deed ie ut niet meer... Niet dat ie ut slecht deed ofzo maar je hoorde helemaal niks...

Ik heb verder nog niet gekeken? Maar waar zou ik dat in moeten zoeken?

Me knipperlicht doet het trouwens nog wel dus dan kan het niet de zekering zijn? Het gaat om een SR2000...
 
Advertisement - register to remove this

bij mij deden laatst mn knipperlichten en mijn voor en achterlichten het ook nog, en mn electrische start het niet, moest k dus wel mijn zekering vervangen....
probeer het ff ,een zekeringetje kost nix

grtzz
 
Waar kijken voor stekkertje? Bij stuur bijvoorbeeld?

Maar zekeringetje was ook zichtbaar beschadigd :S want heb e eruit gehaald en zagen er heel uit en me toeter enzo doen het ook...
 
SR 2000 heeft toch een dubbel circuit? Tenminste dat staat me bij van de twee weken dat ik SR 2000 heb gereden. Dat er drie zekeringen in dat ding zaten waarvan één reserve. In ieder geval bekijk even allebei de zekeringen. Kijk verder of je remlichten het doen.
 
Jah ik heb idd een 7,5 en 10 ampere zekering gevonden.. MAarja zal nog eens goed kijken dan :) voorals jij denkt dat aparte circuit speciaal is voor startmotor?

Remlichten doen het trouwens ook... Alles gewoon behalve me startmotor... Maarja ik denk dan aan startknopje dat er iets af is gesprongen ofzo..?
 
Okay dan bedankt ga morgen kijken.. Maar nog vraagje, bovenop carburateur zit een koperen dingetje dat omhoog steekt, beetje geribbeld en daar hoort ook een of ander stekkertje op te zitten? Maar is er vaak af bij mij maar waarvoor dient het? Dat stekkertje of iets?
 
Originally posted by Ron58
Doet je remlicht het wel?Ander is het schakelaartje in je rem gewoon kapot

precies check of je remlicht het wel doet. . mijn startmotor was verrot en toen maakte die ook geen geluid. maar zo plotseling ging dat niet dat kwam lang zaam aan
 
Mijn startmotor was ook van de een op de andere dag stuk. Als je het mij vraagt is al dat electrische gedoe maar brol. ik ga nu alleen maar rijden met het nodige spul voor lichten enz. Voor de rest kicken maar. Bij sommige scooters zie ik dat ales wel electrische perfect werkt...
 
Back
Top