eindelijk velgen verkrijgbaar.

Funk_dm

::SA MEMBER::
leuk eindelijk replacement velgen.

TNT_253039A.jpg

vind het best geslaagd.
 
Advertisement - register to remove this

zijn al een tijdje uit , zag laatst ook dat er gekleurde banden in de handel kwamen, het merk weet ik niet precies, alleen ze leverde die banden in het rood blauw en geel als ik het goed heb. het moet ni gekker worden:p
 
Marcel said:
Mjah , wtf moet je nou weer kiezen als voorvelg dan :S

jah idd, dan zou ik toch eerder kiesler velgje pakken, die is kwa velg nog het zelfde als de orginele. volgens mij zijn er ook geen orginele scootervelgen die erop lijken. je krijg tnu het zelfde idee als de kiesler evo 1 velgen. die was er ook alleen voor achter, en voor voor kon je geen geschikte bijpassende velg vinden. de tnt velgjes zien er wel vet uit, alleen ik zou ze niet kopen wanneer er alleen een achtervelg beschikbaar is, ook vind ik de breedte jammer, ik heb liever een wat dikkere achter velg
 
Ik ben ook even gaan zoeken naar plaatjes van de velgen onder scoots, maar vind ze een stuk minder als ze eronder zitten eigelijk :X. Standaard breedte, 13 inch. En omdat er (volgens mij) geen voorvelg van te koop is, werk het niet echt denk ik. Best jammer. Zo los zijn ze best tovv
 
Back
Top