Eindelijk Runnerpix!

Boyd

Well-Known Member
Jaja damens en heren, een tijdje geleden is mijn runner gespoten en heb ik ook pix van men kappen laten zien. Ondetussen zit alles al een tijdje in elkaar maar ik had nog steeds geen pix gemaakt dus vanmiddag ff evert op getrommeld en pix gemaakt. Hier onder het resultaat.

Nog even als reminder, dit was mijn runner zoals ik hem bijna 2 jaar geleden kocht.

10000003.jpg

En dan nu zoals ie nu is:

Links2.JPG

Links :)

Linksvoor.JPG

Linksvoor (inclusief blauwe glans 8) )

Carterkap.JPG

Carterkapje, nu nog met std luchtfilter :rolleyes:

Rechts.JPG

Runner van rechts (met de blaaschneos van Evert op de achtergrond)

Linksonder3.JPG

ML50 van dichtbij 8P

Teller.JPG

Hij gaat tot aan men sleutel 8) ( 8P )

Achter.JPG

Lekker kontje, met net nieuwe band.

Boydoprunner.JPG

Boyd in axie :)

Filter.JPG

Toekomstige filter, buis moet nog ingekort worden hoor maar dat doe ik pas bij het monteren.

Filterschuim.JPG

Malossi filterschuimpje :)

Dat was het, die velgen zijn gewoon simpelweg NIET op de foto te krijgen, kleur komt er altijd verkeerd uit op de foto maar dat komt miss ook doordat het een beetje donker was buiten.

Veel plezier met de pix :)

Boyd

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by DvD
volledige penetratie :p

Hij is idd zeer net. En ik weet wel zeker dat ie irl (zon) veel sappiger zou zijn.
Die malossi kleuren van mij waren op de foto's ook altijd roze :)

Die van jou was ook roze :P geef maar toe dat jullie gewoon iets met roze hebben.

verder lekker rennertje,mijne moet ook maar eens x geschuurt gaan worden :rolleyes:

Die buis is idd 60 mm en hij loopt uit naar 110 mm. Ik weet niet of het te dun is maar dat merk ik snel genoeg. Hij gaat nu 130 op men teller met de volgende setup:

Hebo Alu 70 N
Yasuni R
DO 19mm
MHR2000 Vario
Hebo Clutch
Doppler As + C3 lagers

Helmbakfilter heb ik dus klaar liggen en gaat er asap op, verder ben ik van plan begin volgend jaar een c16 / jolly / oid te gaan kopen en om men cillinder een beetje te tunen.

Kleuren zijn Deep Blue Mica met Fluo Oranje

Originally posted by Boyd
Die buis is idd 60 mm en hij loopt uit naar 110 mm. Ik weet niet of het te dun is maar dat merk ik snel genoeg. Hij gaat nu 130 op men teller met de volgende setup:

Hebo Alu 70 N
Yasuni R
DO 19mm
MHR2000 Vario
Hebo Clutch
Doppler As + C3 lagers

Helmbakfilter heb ik dus klaar liggen en gaat er asap op, verder ben ik van plan begin volgend jaar een c16 / jolly / oid te gaan kopen en om men cillinder een beetje te tunen.

Kleuren zijn Deep Blue Mica met Fluo Oranje

Woei, jou setup lijkt veel op de mijne:P 130 teller haal ik ook wel:)

Originally posted by Enrico@nrg
Gilardoni draait geen toeren man.. 11k of zo8P Mja wordt tijd voor een grove tune-buurt:)

oh d8 altijd dat gilardoni bruuter was dan hebo ng. iig moet ik wel een andere pijp hebben om wat topsnelheid te halen. nog een leuk verhaaltje

Een gozer bij mij op men werk heeft een onwijs gare swift, ding gaat helemaal niet vet ofzo. Nou stond dat ding bij de garage en had ie een 1.3 gti (model en merk weet ik niet). Dus hij zo, ja deze gaat veel vetter dan die swift van mij, ik zo ja nou zal wel bruut zijn. Hij zo sportuh, ik zo ja waarom niet. Heb ik em er na werktijd ff uit gereden :W Andere collega's van mij lachen joh. Miss ben ik dan altijd van dat "scooters zijn voor mietjes" gezeik af :)

Last edited:
oh d8 altijd dat gilardoni bruuter was dan hebo ng. iig moet ik wel een andere pijp hebben om wat topsnelheid te halen. nog een leuk verhaaltje

Een gozer bij mij op men werk heeft een onwijs gare swift, ding gaat helemaal niet vet ofzo. Nou stond dat ding bij de garage en had ie een 1.3 gti (model en merk weet ik niet). Dus hij zo, ja deze gaat veel vetter dan die swift van mij, ik zo ja nou zal wel bruut zijn. Hij zo sportuh, ik zo ja waarom niet. Heb ik em er na werktijd ff uit gereden :W Andere collega's van mij lachen joh. Miss ben ik dan altijd van dat "scooters zijn voor mietjes" gezeik af :)

Ik ben trots op je :*

Ja Ja.. 3B-R Gaat steeds extremerrrrrrrrrr :D

1.3 gti is swift. Lul, wacht maar :)

Back