Eindelijk Runnerpix!

Boyd

Well-Known Member
Jaja damens en heren, een tijdje geleden is mijn runner gespoten en heb ik ook pix van men kappen laten zien. Ondetussen zit alles al een tijdje in elkaar maar ik had nog steeds geen pix gemaakt dus vanmiddag ff evert op getrommeld en pix gemaakt. Hier onder het resultaat.

Nog even als reminder, dit was mijn runner zoals ik hem bijna 2 jaar geleden kocht.

10000003.jpg

En dan nu zoals ie nu is:

Links2.JPG

Links :)

Linksvoor.JPG

Linksvoor (inclusief blauwe glans 8) )

Carterkap.JPG

Carterkapje, nu nog met std luchtfilter :rolleyes:

Rechts.JPG

Runner van rechts (met de blaaschneos van Evert op de achtergrond)

Linksonder3.JPG

ML50 van dichtbij 8P

Teller.JPG

Hij gaat tot aan men sleutel 8) ( 8P )

Achter.JPG

Lekker kontje, met net nieuwe band.

Boydoprunner.JPG

Boyd in axie :)

Filter.JPG

Toekomstige filter, buis moet nog ingekort worden hoor maar dat doe ik pas bij het monteren.

Filterschuim.JPG

Malossi filterschuimpje :)

Dat was het, die velgen zijn gewoon simpelweg NIET op de foto te krijgen, kleur komt er altijd verkeerd uit op de foto maar dat komt miss ook doordat het een beetje donker was buiten.

Veel plezier met de pix :)

Boyd

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by NeoGeniX
ziet er erg mooi uit! Maar je hebt toch fluororanje velgen? Tzal wel aan de fotos liggen :) Je had toch ook een aanvaring met een paaltje gehad, ik zie er niks meer van..

nieuwe kappen en opnieuw gespoten, ik ga niet voor lul rijden met schade. ook gelijk even voor de rest van de mensen die dit topic gaan "lezen"

MIJN VELGEN ZIJN ORANJE, ALLEEN OP DE FOTO ZIJN ZE ROZE!!!!

:)

Damn wat zijn veel mensen hier scheel..

Maar om Boyd nog eens te pesten ga ik t ook zeggen:

Hey Boyd? Waarom zijn je velgen roze??? Ik weet niet wat ik er van moet denken hoor.. Weet niet of ik nog wel bij je langs durf te gaan.. ;) :D LOL

Maar goed, runnertje ziet er zeer netjes uit.. En t vlamt zeer goed..

En nog iets op te pesten:

Boyd? Waarom is je buis zo fockin lang?? Wil je een schoorsteen gaan bouwen op je runner?? ;) Ok zo is t weer genoeg geweest, mag vriendje Boyd niet te veel pesten want hij is degene die een scooter heeft die nog heel is :D

boyd: mijn complimenten, zeer mooi geworden je renner (vooral optisch dan he) onze kleurencombi wordt grijsgroen (metalic) met witte velgen. Hopen dat ie net zo mooi wordt. Maar voor een dagelijkse scoot zeer vet, hopen dat anderen er af kunnen blijven :| .

greetz Melandri

ik vind em echt vet gozert!

alleen 2 dingen:

1: ff je pics resizen naar 640 bij 480 of 800 bij 600 (je wil toch dat zoveel mogelijk mensen je scoot willen bekijken)
2: fix een spatbord over je achterwiel! dat staat vet....

Originally posted by Boeie
ik vind em echt vet gozert!

alleen 2 dingen:

1: ff je pics resizen naar 640 bij 480 of 800 bij 600 (je wil toch dat zoveel mogelijk mensen je scoot willen bekijken)

ik zal het gelijk ff doen, je hebt wel gelijk.

DONE

Last edited:
Originally posted by Robbie
Hehe! Hijs mooi!

Alleen zou ik idd die buis wat korter maken of is de bedoeling dat ie door je zadel heen komt ;)
volledige penetratie :p

Hij is idd zeer net. En ik weet wel zeker dat ie irl (zon) veel sappiger zou zijn.
Die malossi kleuren van mij waren op de foto's ook altijd roze :)

Back